۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند و دشمن برای جذب بزرگترین سرمایه های کشور برنامه ریزی دارد/ دولت حقوق از دست رفته زُوّار ایرانی و شهدای مِنا را استیفا نماید

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۶
آیت الله ایمانی گفت: متاسفانه دنیای اسلام در این ایام دچار اختلاف شده و وحدت خود را از دست داده چرا که در غیر این صورت، باید دادگاه بین المللی اسلامی تشکیل شود و از دولت عربستان سوال کند که چرا با مانع تراشی، امنیت را برای زوار ایرانی تامین نمی کند
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام (صلی الله علیه) و ائمه هدی (ص) اظهار داشت: هر کس به تربیت و پرورش و هدایت جوانان همت بگمارد آینده از آن اوست چراکه جوانان سرمایه مملکت اند و اساسا نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک کشور است و در میان سنین مختلف انسان ها دوران جوانی بهترین دوران زندگی و اثرگذارترین دوران زندگی است.
وی در ادامه تصریح کرد: آیا ساده اندیشی نیست که ما خیال کنیم دشمن از جوانان ما غافل است و برای آنان برنامه ندارد؟ ما باید به فکر باشیم و در این مسیر گام برداریم. حرمت جوان را نگه بداریم، شخصیت جوان را حفظ کنیم.
امام جمعه شیراز همچنین افزود: برای همه دولت ها و کشورها مسئله امنیت اساسی ترین مسئله می باشد و برای حفظ و گسترش و پایداری آن تلاش میکنند و این امنیت، نه تنها به معنای امنیت جانی است بلکه امنیت فکری، جانی، اجتماعی، اخلاقی و .. باید در جامعه حفظ شود.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتمال ملغی شدن حضور حجاج ایرانی در حج تمتع امسال گفت: حکومت آل سعود تا امروز نسبت به حضور زائران ایرانی بهانه گیری نموده و اجازه تشرف حجاج بیت الله الحرام به حرم امن الهی نداده است که لازم است حقوق معوقه ملت در این زمینه دنبال شود.
آیت الله ایمانی در انتها گفت: متاسفانه دنیای اسلام در این ایام دچار اختلاف شده و وحدت خود را از دست داده چرا که در غیر این صورت، باید دادگاه بین المللی اسلامی تشکیل شود و از دولت عربستان سوال کند که چرا با مانع تراشی، امنیت را برای زوار ایرانی تامین نمی کند و چرا اجازه نمی دهد ویزای زائران کشورمان مثل قبل صادر شود؟
 
کد مطلب : ۱۳۹۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما