۰
plusresetminus

شعب موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله میزبان جشن اعید شعبانیه در 22استان کشور

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله درجمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهار کرد: بیش از 360شعبه این موسسه میزبان عاشقان ولایت و منتظران ظهور در سراسر کشور هستند.
به گزارش "حافظ نیوز" مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله درجمع  خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان اظهار کرد: بیش از 360شعبه این موسسه میزبان عاشقان ولایت و منتظران ظهور در سراسر کشور هستند.
حجت الاسلام منصور برزگرابیان کرد :جشن‌های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام برای تبیین آن بهره گرفت.
وی افزود:با توجه به ظرفیت‌های موجود در مراکز قرآنی  وجود دارد، بهتر می‌توان فرهنگ دینی و مذهبی را ترویج داد.
دبیرمنطقه جنوب اتحادیه تشکل های قرآن وعترت کشور با بیان اینکه برگزاری هر چه با شکوه تر جشن‌های ماه شعبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: شعب و مراکز آموزشی وابسته به موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله در اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان به خصوص نیمه شعبان آماده و میزبان برگزاری جشن‌ها هستند.
حجت الاسلام منصور برزگر با اشاره برگزاری جشن بزرگی  به مناسبت ولادت امام حسین(علیه‌السلام) و ابالفضل العباس و سید الساجدین زین العابدین (علیه‌السلام) در مدارس ابتدایی و متوسطه ثارالله، گفت: مولودی ‌خوانی، سخنرانی، اجرای مسابقه، نورافشانی  و برنامه‌‌های مختلف دیگر از مهمترین برنامه‌هاست.
وی اظهار کرد: مراکز قرآنی  به علت فضای معنوی خاصی که دارند به عنوان مامنی معنوی برای حضور مردم محسوب می‌شوند و از همین رو برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند تاثیر بسزایی در حضور بیشتر مردم در این مکان‌های مقدس داشته باشند.
عضو بنیاد بین المللی حفظ قرآن کریم با بیان اینکه از اهداف برگزاری جشن‌های مذهبی آشنایی نسل جوان با سیره ائمه معصومین(علیه‌السلام) است، تصریح کرد: موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله با هدف افزایش حضور مردم در مراکز قرآنی در راستای تححق منویات منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت حافظان قرآن کریم و تدبر تمامی آحاد مردم در مفاهیم عالیه قرآن کریم جشن های اعیاد و مناسبت های ملی را باحضور حافظان وقاریان و مردم ولایمتدار ایران اسلامی در طول سال برگزار می کند.
 وی خاطرنشان کرد: شعب و مراکز آموزشی موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله آماده ثبت نام علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم در تمامی رشته علوم قرآنی می باشند که جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت موسسه به نشانی www.maktabalquran.ir   مراجعه نمایند.
کد مطلب : ۱۳۹۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما