۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

مسئولین و نخبگان طی هشت سال گذشته به مفهوم «سومین حرم اهل بیت(ع)» توجه جدی نکردند/ چرا عمر مفید یک مدیر ارشد در استان فارس به اندازه عمر یک دولت نیست؟/ باید مسائل و اولویت های مهم استان بر مسائل فردی و جناحی مقدم شود

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۳
آیت الله ایمانی گفت: آیا مسئولین، نخبگان، حوزویان، فرهنگیان، و دیگر نخبگان استان فارس و کشور به تبیین کلید واژه هایی که رهبر انقلاب در سفر به استان فارس بیان کرده اند، پرداخته اند؟
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه امروز این شهر پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام (ص) و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین و دعوت به ترک رذایل و اکتساب فضایل اخلاقی اظهار داشت: مسافرت مقام معظم رهبری در سال 1387 به استان فارس و شیراز جزء روزهای اثرگذار در تاریخ استان فارس و روزهای نقش آفرین در تاریخ این استان بود و لذا می طلبد که این ایام به مناسبت یادآوری شود و بازگو گردد و پیرامون آن سخن گفته شود.
وی در ادامه گفت: در این مسافرت رهبر معظم انقلاب توانمندی هایی که برای استان فارس بازگو کردند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران است، فارس در قله است، شیراز دارالعلمی است در دارالعلم، شیراز نگینی در میان کلان شهر هاست، منطقه فارس و شیراز دارای ظرفیت نامحدودی است، مردم  عزیز استان فارس جزء جلوترها و پیشروها هستند، استان محجوب و با حیایی است، اینجا منبع عظیم و جوشان انسانی است، نام شیراز در حساس ترین قضایای اجتماعی ما برجسته است.
امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: تمام نکاتی که رهبر انقلاب بیان کردند برای بیان این است که مسئولین کشور بدانند استان فارس منبع عظیم و جوشان استعداد های انسانی است اما آیا مسئولین، نخبگان، حوزویان، فرهنگیان، و دیگر نخبگان استان فارس و کشور به تبیین این کلید واژه ها پرداخته اند؟
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه افزود: آیا بنده به عنوان امام جمعه شیراز حق دارم به دولت مردان بگویم با این سفارش موکد رهبر معظم انقلاب به این منبع عظیم استعداد جوشان در استان فارس، چرا باید عمر مفید مدیر ارشد در استان فارس به اندازه عمر یک دولت نباشد؟
وی در ادامه تصریح کرد: چرا باید میانگین عمر مدیر ارشد اجرایی در استان فارس یک سال و چند ماه باشد؟
آیت الله ایمانی همچنین گفت: در استان فارس باید مسائل و اولویت های مهم استان بر مسائل فردی و جناحی مقدم شود.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: رشد و پیشرفت در امور اقتصادی میسر نیست مگر آنکه رشد تولید فراهم شود؛ تولید رشد پیدا کند و گسترش پیدا کند تا اقتصاد جامعه هم رشد پیدا کند و تولید هم رشد پیدا نمی کند مگر موقعی که فرهنگ حاکم بر جامعه فرهنگ مصرف کالاهای داخلی باشد.
وی در انتها گفت: همه ما موظفیم به تولید داخلی احترام بگذرایم و کارگران نیز سطح تولید و کیفیت را بالا ببرند، معلمان فرهنگ سازی کنند و مسئولان از تولید حمایت کنند تا اقتصادی پویا برای جامعه به ارمغان آورده شود.
کد مطلب : ۱۳۸۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما