۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

دولت باید خود را مُکَلّف به اجرای قوانین اسلامی بداند/ مسئولان استان اجازه ندهند امسال ننگ تعطیلی کارخانجات و صنایع بر تارک فارس ثبت شود/ استان فارس به لحاظ نرخ بیکاری وضعیت بدی در کشور دارد

تاریخ انتشارجمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۵
آیت الله ایمانی گفت: در اولین جمعه سال 1395 اعلام می کنم اگر امسال کارخانه ای در استان تعطیل شد و یا به کمتر از ظرفیت کارایی داشت آن را در خطبه های نمازجمعه اعلام خواهم نمود.
خطبه های نمازجمعه شیراز
خطبه های نمازجمعه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه امروز این شهر پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام و ائمه هدی (صلوات الله علیهم اجمعین) و دعوت به ترک رذایل و اکتساب فضایل اخلاقی اظهار داشت: دوازدهم فروردین روزی است که نظام جمهوری اسلامی متولد شد و اگر بگوئیم دعای بیش از دوزاده قرن شیعیان در دوازده فروردین تبلور پیدا کرد گزاف نگفته ایم . 
وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی یعنی حکومتی مبتنی بر رای مردم و با محتوای دین و اسلام و قوانین قرآن و سنت پیامبر؛ بنابراین مهم این است که دولتها باید خود را مکلف به پیاده کردن قوانین اسلام بداند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در ابتدای سال جاری گفت: استان فارس علیرغم امکانات گسترده ای که در اختیار دارد از نظر بیکاری در شمار استان های محروم کشور قرار دارد.
آیت الله ایمانی در ادامه افزود: عاقلانه ترین و بهترین راه برای بهبود وضعیت اقتصادی این است که ظرفیت های خالی و بلااستفاده کارخانه ها پر شود و مسئولان اجازه ندهند کارخانجات استان با 30 تا 40 درصد ظرفیت کار کنند.
وی همچنین تصریح کرد: در اولین جمعه سال 1395 اعلام می کنم اگر امسال کارخانه ای در استان تعطیل شد و یا به کمتر از ظرفیت کارایی داشت آن را در خطبه های نمازجمعه اعلام خواهم نمود.
نماینده مردم فارس در مجاس خبرگان رهبری در ادامه گفت: امیدوارم مسئولین و تیم اقتصادی استان اجازه ندهند ننگ تعطیلی یک کارخانه در این استان بر تارک فارس ثبت شود.
امام جمعه شیراز در انتهای سخنان خود با اشاره به سالروز حمله عربستان به یمن گفت: امریکا و اسرائیل از حمله عربستان به مردم بیگناه یمن خوشحالند چراکه می خواهند زیرساخت های کشورهای مسلمان نابود شود و آنها می خواهند مسلمانان با دست مسلمانان نابود شوند.
کد مطلب : ۱۳۵۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما