۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه امام جمعه شیراز:

بزرگترین مشکل استان فارس کمبود منابع آب و عدم مدیریت صحیح در بهره برداری از آن است/ «لزوم کنار آمدن با استکبار جهانی» خطرناک ترین تفکر موجود در کشور است

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
آیت الله ایمانی گفت: آبی که امروز ما از اعماق 300 متر از زمین بیرون می کشیم سرمایه ای بوده که از هزاران سال قبل نگهداری شده، بنابراین لازم است در بهره برداری از آن برنامه ریزی صحیحی صورت پذیرد.
خطبه های نمازجمعه شیراز
خطبه های نمازجمعه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم ) و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین و دعوت به ترک رذایل و اکتساب فضایل اخلاقی اظهار داشت: همانگونه که در آغاز فصل بهاریم و طبیعت لباس دیگری می پوشد باید تلاش کنیم باطنمان هم سبز و زیبا و دلپذیر گردد چرا که اگر ظاهر و باطن هماهنگ شد رشد و بالندگی نصیب انسان می شود و آنانی که می گویند دلت پاک باشد و کاری به عمل ندارند و آنانی که به ظاهر می چسبند و به نیت کار ندارند هر دو اشتباه می کنند چرا که باید تحولی که آغاز فصل بهار اتفاق می افتد، همزمان با تحولی باشد که در درون انسان اتفاق می افتد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که ریشه در قیام سال 42 داشت، باید مداومت داشته باشد یعنی همانگونه که نظام جمهوری اسلامی به دنبال انقلاب اسلامی شکل گرفت امروز نیز باید نظام جمهوری اسلامی انقلابی بماند و انقلابی ماندن نظام جمهوری اسلامی به انقلابی ماندن خبرگان، علمای بلاد و حوزه علمیه وابسته است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین اظهار داشت: امروز عده ای در کشور می گویند اگر با امریکا کنار نیائیم و با اتحادیه اروپا هم صدا نباشیم مشکلاتی برای ما ایجاد می شود، همگان باید بدانند این تفکر خطرناک ترین حرکت در امروز جامعه ما به شمار می رود.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل کمبود آب در استان فارس گفت: در حال حاضر اولین و مهمترین مشکل استان فارس کمبود منابع آب است.
آیت الله ایمانی در ادامه گفت: آبی که امروز ما از اعماق 300 متر از زمین بیرون می کشیم سرمایه ای بوده که از هزاران سال قبل نگهداری شده و لازم است هم در تولید و هم در مصرف و هم در بهره بری از آب باید برنامه ریزی صحیحی صورت پذیرد.

 
کد مطلب : ۱۳۵۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما