۰
plusresetminus

حضور شهدا زمینه وحدت و همدلی در فارس را فراهم می‌کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در نامه‌ای خطاب به استاندار فارس گفت: حضور شهدا در استان فارس، وحدت و همدلی را در انتخابات پیش رو فراهم خواهد آورد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس در پی انتشار نامه استاندار فارس به فرمانده کمیته جستجوی مفقودین مبنی‌بر تغییر زمان مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا در این استان، مخالفت خود را با مواضع استاندار طی نامه‌ای اعلام کرد.
در این نامه آمده است: نیک می‌دانید همگی ما مدیون شهدا هستیم و آسایش و آرامش امروزمان در گرو خون این لاله‌های به خون خفته، اقتدار امروزمان به‌واسطه ایثار این جاودانگان تاریخ، تمام رتق‌وفتق امورمان مدیون همین پرچم‌های اقتدار و شرف و خشت‌خشت ساختمان‌هایمان نیز به برکت خون همین ستارگان درخشان اسلام است.
در این نامه اضافه شده است: تمام پست‌ها و مناصب و نیز تصدی بر طبقه هفتم استانداری فارس نیز به اعتبار خون همین شاهدان زنده تاریخ استوار است.
در ادامه این نامه افزوده شده است: شهدا مصداق بارز پیروی از ولی‌فقیه زمان بودند و حضور به‌موقع این پیکرهای مطهر هم تلنگری است برای پشتیبانی از ولی‌فقیه زمان و چه توجیهی باعث شده که شما نیز هم‌نوا با دشمنان بر غم دوری مادر شهید از فرزندش بیفزایید.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در این نامه خطاب به محمدعلی افشانی تصریح کرده است: جنابعالی در نامه خود یکی از دلایل تغییر زمان تشییع را عدم استقبال به علت بومی نبودن شهدا برشمردید که باید بدانید شهدا متعلق به تمام مردم ایران اعم از لر، ترک، کرد و سایر اقوام ایرانی است که جان و مالشان را فدای ایران اسلامی می‌کنند.
در این نامه خاطرنشان شده است: مردم نیز حضور در جمع اولیای الهی را سعادت خود و کوچک‌ترین وظیفه در حق شهدا می‌دانند و نام استاندار و استانداری و ... نیز به گمنامی همین شهدا پابرجا است.
این شورا در نامه خود یادآور شده است: این‌چنین استدلالی از استاندار فارس پهناور که با افتخار، 15 هزار شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب کرده بعید است و با چه فرضیه‌ای به این‌چنین استنباطی رسیده‌اید که بدون تردید خود شهدا میهمانانشان را فرا می‌خوانند و نه شما و نه هیچ‌کس دیگری میزبان نیست بلکه همگی میهمان‌اند و شهدا میزبان هستند.
در ادامه این نامه آمده است: چه رویه‌ای را دنبال کرده‌اید که امروز از آمدن شهدا بیمناکید؟ که به‌یقین شهدا منشأ وحدت تمام گروه‌ها و سلایق هستند و رهاورد حضور به‌موقع این عزیزان مطهر مانند همیشه در فضای پرتلاطم و کشمکش‌های حضرات به‌ اسم سیاسی، تحول معنوی جوانان این استان را در پی دارد که به‌یقین وحدت و همدلی را در انتخابات پیش رو فراهم خواهد آورد.
در این نامه تصریح شده است: جوانان و دانشجویان انقلابی کم‌توجهی در این مجال را بر‌نمی‌تابند لیکن با تمام توان به وظیفه انقلابی، دینی و ملی خود عمل خواهند کرد.
کد مطلب : ۱۲۷۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیا وزارت کشور که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران را به دلیل قصور در ماجرای سفارت عربستان برکنار کرد شهامت برکناری استانداری که به شهدا و مردم همیشه در صحنه انقلابی توهین نمود را دارد ؟