مشکل ما با خاتمی...!

1 دی 1392 ساعت 14:32

نویسنده وبلاگ ندای اندیشه نوشت:


 
همان طور که تا حالا حتما احمد پورمخبر و خاله شاونه هم فهمیده اند، پروژه احیای دوباره سید محمد خاتمی در دستور کار خیل عظیم رسانه های اصلاح طلب که از بیت المال مسلمین نیز کم ارتزاق نمی کنند آغاز شده است.
 
اما مشکل ما با شخص شخیص آقای خاتمی دقیقا ریشه در چه مسئله ای دارد؟ ارتباطش با جورج سورس؟ فتنه 88؟ فتنه 78؟ همه اینها شاید باشد اما مشکل ما یا حداقل بنده و همفکرانم با آقای خاتمی در اینها خلاصه نمی شود.
 
 
مشکل اینجاست:
 

 
تعجب نکنید! مشکل ما این نیست که خانم مهناز افشار با ایشون عکس یادگاری انداختند اصلا خانم افشار فوق العاده بازیگر توانمندی هستند مشکل ما اون روحانیتی هست که این سبک از حجاب و ایضا این سبک از اسلام و ایضا بسیاری از موارد دیگه که از همین اسلام نشئت میگیره رو می پسنده
فکر میکنید این خانم با این وضع پوشش میتونست بره جلوی حضرت امام یا حضرت آقا و عکس یادگاری بندازه؟ و اگر میرفت اون بزرگواران زل میزدن تو چشماش و بهش لبخند میزدن؟ (و با این لبخند در واقع پیامی از نوع خاصی اسلام رو به جامعه مخابره می کردند) کدام تیپ از روحانیها هستند که مثل آقای خاتمی میتونن با ظواهر علنی فساد در پوشش کنار بیان؟
عکسهای ایشون در ایتالیا و دست دادن با خانمهای پیر و جوان و دیدار با جورج سورس و اینها، چون خودشون تکذیب می کنند ما هم تکذیب می کنیم، اما چیزی که نمیشه اون روتکذیب کرد اسلام آمریکایی هست.بله مشکل ما با خاتمی بر سر این واژه هست: اسلام آمریکایی


کد مطلب: 4134

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/note/4134/مشکل-خاتمی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir