کسانی که به دشمن اقتدا کردند، امروز گرفتار شده‌اند

19 تير 1394 ساعت 18:35

امام جمعه آباده گفت: دشمن را رکن و پایه خود قرار ندهید، زیرا تمام کسانی که خود را با سیاست‌های نادرست دشمن تلفیق کردند، امروزه گرفتار شده‌اند.


به گزارش حافظ، حجت‌الاسلام‌ سید حسن موسوی‌ خراسانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز، دشمن را مایه گمراهی انسان‌ها دانست و بر قرار ندادن او به‌عنوان الگوی خود تأکید کرد و اظهار داشت: دشمن را رکن و پایه خود قرار ندهید، زیرا تمام کسانی که خود را با سیاست‌های نادرست دشمن تلفیق کردند، امروزه گرفتار شده‌اند.
امام‌جمعه آباده در بخشی دیگری از سخنان خود تحریف مبانی و مفاهیم دینی، وارد کردن شک و شبهه در باورهای دینی مردم، بزرگ‌نمایی ضعف‌ها، ایجاد تفرقه بین مردم، ترویج مسیحیت و یهودیت به‌منظور مقابله با اسلام ناب را از برنامه‌های دشمن دانست و بر ضرورت آگاه‌سازی مردم به‌ویژه جوانان با این برنامه‌ها تأکید کرد.
موسوی خراسانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای توسط تیم دیپلماسی کشورمان، نهراسیدن و شهامت و حکمت در برابر دشمن را از خصوصیات بارز تیم مذاکره‌کننده کشور دانست و اضافه کرد: امروزه خون شهیدان ما و همت جوانان غیور علمی و مهم‌تر از آن عنایت خداوند متعال، به ملت ما در دنیا عزت بخشیده است.
خطیب نماز جمعه آباده به مناسبت‌های پیش رو پرداخت و حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و یمن را خواستار شد.
به گزارش فارس، از دقایق نخستین صبح امروز، مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان آباده، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور پیش از نماز عبادی سیاسی جمعه به راهپیمایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین پرداختند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.



منبع:فارس


کد مطلب: 8262

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8262/کسانی-دشمن-اقتدا-کردند-امروز-گرفتار-شده-اند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir