فرماندار شیراز سطح تعامل فرمانداری و شورا را ارتقا دهد

3 تير 1394 ساعت 18:52

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با حضور فرماندار جدید، سطح تعامل فرمانداری شیراز با شورای اسلامی این شهر قابل ارتقا است.


به گزارش حافظ به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر، محمودرضا طالبان ضمن اشاره به لزوم همکاری و همدلی فرمانداری با شورا به‌عنوان رأس هرم مدیریت شهری، اظهار داشت: اگر فرمانداری سطح تعامل خود را با شورا ارتقا دهد، شاهد پیشبرد سریع‌تر امور در روند مدیریت شهری خواهیم بود.
وی با اشاره به تعداد زیاد اعتراض‌های فرمانداری بر مصوبات شورا، افزود: مصوبات شورا پس از طرح در کمیسیون‌ها و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی همچنین کسب اتفاق آرا در صحن علنی شورا به فرمانداری ارسال می‌شود.
این عضو شورا ادامه داد: اگر چه حساسیت و ریزبینی فرمانداری بر مصوبات شورا قابل‌ تقدیر است اما آنچه برای تسریع در پیشرفت و توسعه شهر یاری‌رسان خواهد بود نگاه کلان به مسائل شهری و حوزه وظایف شورا و شهرداری به‌عنوان مجموعه مدیریت شهری است که انتظار می‌رود فرماندار جدید این مهم را مدنظر داشته باشد.
طالبان خاطرنشان کرد: امروز شوراها با هم‌اندیشی و تجمیع خرد جمعی خود در صدور مصوبات، مصداق عینی همدلی و هم‌زبانی هستند که به‌خوبی توانسته‌اند نقش خود را در زمینه تحقق فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اداره امور مردم به دست خود آن‌ها عمل کنند.
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورا ابراز داشت: از این منظر، تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرایی و خدمات‌رسان از ضرورت‌های دست‌یابی به مشارکت حداکثری مردم در امور خودشان است.


کد مطلب: 7843

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/7843/فرماندار-شیراز-سطح-تعامل-فرمانداری-شورا-ارتقا-دهد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir