دبیر جامعه روحانیت شیراز در گفتگو با

مسئولان بدانند مردم متوجه زیرپا گذاشته شدن حرمت ها می شوند/ تک خوانی بانوان قطعا حرام است/ نسبت به برگزاری کنسرت خواننده زن در شیراز بی تفاوت نیستیم/ به مسئولان فرهنگی هشدار می دهیم

22 فروردين 1394 ساعت 15:28

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: مسئولان بدانند که نباید افکار بعضا غلط خود را به رهبری نسبت دهند چرا که جایگاه مقام معظم رهبری بسیار بالاست و نظر ایشان در زمینه مسائل مختلف از جمله تک خوانی بانوان نیز واضح و آشکار است.


به گزارش "حافظ نیوز" دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به سوالی در خصوص نظر جامعه روحانیت شیراز مبنی بر برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان زن پرحاشیه کشور در اردیبهشت ماه در سومین حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت: نگاهی که هم اکنون نسبت به مشهد و قم وجود دارد، نسبت به شیراز که سومین حرم اهل بیت"ع" است نیز باید وجود داشته باشد.
حجه الاسلام والمسلمین محی الدین طاهری با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری، فارس و شیراز را به هویت اصلی خود رسانده اند گفت: شهر شیراز مزین به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) شده است که این امر باید از سوی مسئولان استان مورد توجه جدی قرار بگیرد و انتظار می رود کلیه رویدادهای فرهنگی که در شیراز به وقوع می پیوندد با توجه به حرمت حرم های مطهر (ع) این شهر باشد.
دبیر جامعه روحانیت شیراز با مردود و حرام دانستن تک خوانی زنان در بین عموم مردم، به فتوای تمامی مراجع اشاره داشت و گفت: تک خوانی یکی از خوانندگان زن به نام سحر محمدی در مجامع عمومی حرام آشکار است که مسئولين باید توجه داشته باشند که مردم ما بصیر هستند و متوجه زیر پا گذاشته شدن خطوط قرمز و حرمت ها می شوند.
وی در ادامه گفت: در کارنامه خانم سحر محمدی نه تنها دست دادن با نامحرم در خارج از کشور است بلکه این زن کشف حجاب را نیز در سابقه خود داشته است و کلیپ های تک خوانی این خواننده زن در فضای مجازی و در بین مردم به صورت گسترده پخش شده است.
حجه الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه مسئولین استانی و کشوری را مورد خطاب قرار داد و تأکید کرد: مسئولان سرشان را زیر برف نکنند و بدانند که در این خصوص نظر تمامی مراجع تقلید واضح و مشخص است.
وی در ادامه افزود: وزارت ارشاد نیز خودش را زیر چتر قایم نکند و چیزی را گردن مقام معظم رهبری نیندازد چرا که نظر ولایت فقیه این است که تک خوانی زن حرام است و این عمل در عموم خلاف شرع است.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در ادامه بیان نمود: ما بارها این نکات را به وزارت ارشاد گفته ایم و باز هم می گوییم که مسائل خلاف شرع را نباید با عنوان تایید مقام معظم رهبری به خورد مردم بدهند و بدانند که نباید افکار بعضا غلط خود را به رهبری نسبت دهند چرا که جایگاه مقام معظم رهبری بسیار بالاست و نظر ایشان در زمینه مسائل مختلف از جمله تک خوانی بانوان نیز واضح و آشکار است.
وی با تأکید مجدد بر اینکه تک خوانی زنان در مجامع عمومی حرام است اظهار امیدواری داشت که مسئولان فرهنگی استان بدانند که چه می کنند و عمل آنها چه عواقبی در پی خواهد داشت.
وی در انتها افزود: آوردن سحر محمدی در سومین حرم اهل بیت"ع" دهن کجی به دین اسلام و دهن کجی به خون شهداست بنابراین ان شاءالله مسئولین توجه می کنند و کاری نمی کنند که نفرین شهدا و متدینین جامعه پشت سرشان باشد.


کد مطلب: 6061

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/6061/مسئولان-بدانند-مردم-متوجه-زیرپا-گذاشته-شدن-حرمت-می-شوند-تک-خوانی-بانوان-قطعا-حرام-نسبت-برگزاری-کنسرت-خواننده-زن-شیراز-بی-تفاوت-نیستیم-فرهنگی-هشدار-دهیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir