پیام تبریک عید نوروز 1394 حضرت آیت الله ایمانی:

کوشش کنیم امسال استفاده از تولیدات ملی را در دستور کار زندگی خانواده مان قرار دهیم

1 فروردين 1394 ساعت 16:01

حضرت آیت الله ایمانی نماینده مقام معطم رهبری در استان و امام جمعه شیراز به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی صادر فرمودند.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان نفارس، حضرت آیت الله ایمانی نماینده مقام معطم رهبری در استان و امام جمعه شیراز به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی صادر فرمودند. متن این پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
فرا رسیدن عید سعید نوروز باستانی را به همه خواهران و برادران هم استانی های عزیز، عزیزانی که در این استان ساکنند و میهمانان عزیزی که از سراسر کشور اسلامی و سایر نقاط به این استان تشریف آورده اند تبریک و تهنیت عرضه می دارم.
امسال ایام عید همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها گردیده که خواه و ناخواه مردم ولایتمدار ما، عاشقان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت، حرمت این بانوی بزرگ را رعایت خواهند نمود.
اگر سال 1394 را سال فاطمی بنامیم به حق است چو آغازش با نام دخت گرانقدر پیامبر و پایان سال هم باز با نام بانوی بزرگ اسلام صدیقه کبری فاطمه زهرا همراه است.
در آغاز سال و لحظات تحویل سال دگرگونی حال را به بهترین حال از خدای متعال تقاضا کردیم و خواستیم که حال ما را به بهترین حالت تغییر دهد و در مسیر سعادت و کمال، رفاه و آسایش و نجات از آلودگی ها قرار دهد.
این دگرگونی حال که همراه با دگرگونی طبیعت خواهد بود  نیاز به تصمیم ، اندیشه و اراده خود ما دارد که بخواهیم در سال 1394 بهتر از سال 1393 زندگی کنیم. این اراده و خواست ما فضای رسیدن به بهترین حال را برای ما فراهم خواهد ساخت انشاءالله.
از این روی از عموم برادران و خواهران عزیز، همه هم استانی های محترم این تقاضا را دارم که در این ایام و دراین روزها صله رحم و پیوند خویشاوندی که یکی از دستوران موکد دین اسلام است به طور صحیح و شایسته دنبال کنند. رسیدگی به محرومان و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه در برنامه زندگی شان باشد.
در این ایام توجه به مصرف بهینه و پرهیز از اسراف و تبذیر در دستور کار خویش قرار دهند و فضای میهمانی ها و رفت و آمد خانوادگی آن چنان باشد که از اسراف و تبذیر به دور باشد و محرومین و مستمندان را در مازاد درآمد و امکاناتمان سهیم نماییم.
کوشش کنیم امسال بهره مند بودن و برخوردار بودن از تولیدات ملی و داخلی را در دستور کار زندگی خود و خانواده مان بگذاریم و از مصرف کردن کالاهای خارجی و آنچه بیگانگان تهیه می کنند و طبعا کار ما و تولید ما را دچار افت می نمایند پرهیز داشته باشیم تا فضای اقتصادی سالم و شکوفا در جامعه ما فراهم شود.
بار دیگر این ایام را تبریک می گویم. سالی خوش، شاد و دور از گرفتاری برای همه آرزو می نمایم. امید است در زیر سایه اهل بیت پیامبر و بویژه مادر ائمه هدی علیهم سلام الله و سیده نساء عالمیان فاطمه زهرا سالی خوب و از جهات مختلف و از قسمتهای گوناگون همراه با موفقیت داشته باشید. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.


کد مطلب: 5738

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/5738/کوشش-کنیم-امسال-استفاده-تولیدات-ملی-دستور-کار-زندگی-خانواده-مان-قرار-دهیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir