غلامرضا فتحعلی مدیرعامل به همراه جمعی از مدیران بانک قرضالحسنه مهر ایران، روز دوشنبه ۱۰ دی ماه از مرکز ارتباط با مشتریان بانک بازدید کرد و در جریان فعالیتهای این مرکز قرار گرفت.
بانک مهر ایران :
بازدید مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران از مرکز ارتباط با مشتریان
11 دی 1403 ساعت 18:28
غلامرضا فتحعلی مدیرعامل به همراه جمعی از مدیران بانک قرضالحسنه مهر ایران، روز دوشنبه ۱۰ دی ماه از مرکز ارتباط با مشتریان بانک بازدید کرد و در جریان فعالیتهای این مرکز قرار گرفت.
به گزارش حافظ خبر، غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.
فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چتباتها و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند نقش مؤثری ایفا کنند.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.
فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
کد مطلب: 29022
آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/29022/بازدید-مدیرعامل-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران-مرکز-ارتباط-مشتریان