کانون های خدمت رضوی استان فارس :

مدیر کانون های خدمت رضوی استان، به استاندار سابق و کنونی فارس

23 مهر 1403 ساعت 10:14

گزارشگر : منیره خسروبیگ

جابر مهدی یار مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس در پیامی از همراهی دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار پیشین فارس قدردانی کرد.


به گزارش حافظ خبر،  جابر مهدی یار مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس در کانون های خدمت رضوی استان فارسیامی از همراهی دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار پیشین فارس قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان فارس ، در این پیام آمده است:
فرهیخته گرامی 
جناب آقای دکتر محمد هادی ایمانیه 
خدمتگذاری و مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را برعهده‌ی کسانی قرار داده که با عمل خالصانه‌ی خویش در مسیر خوشنودی و رضایت مردم گام برمی‌دارند.

بدینوسیله ضمن خداقوت از خدمات جناب‌عالی در طول مدت مسئولیت  استانداری فارس و همراهی با کانون های خدمت رضوی استان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان توفیق روزافزون شما را مسئلت می‌نمایم.
بدون تردید جابجایی حضرتعالی از سنگری به سنگری دیگر ، شرائط را برای بهره گیری بیشتر از توان جهادی و مدیریت متعالی شما در عرصه خدمت به نظام اسلامی مهیا و آماده تر خواهد کرد. ان شاء الله درزیر سایه حضرت امام زمان(عج)عنایت حضرت رضا علیه السلام همچنان در خدمتگزاری به میهن اسلامی موفق و در صحت و سلامت باشید

جابر مهدی یار 
مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس

پیام تبریک مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس به استاندار فارس 

سردار جابر مهدی یار مدیر کانون های خدمت رضوی  در استان فارس در پیامی انتصاب دکتر حسینعلی امیری استاندار جدید فارس را تبریک گفت. 
به گزارش روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان فارس متن  این پیام به شرح  زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسینعلی امیری
استاندار محترم استان فارس
سلام علیکم
انتصاب شایسته حضرتعالی که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی، دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان ولایت‌ مدار  فارس را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می نمایم.
بی‌تردید سابقه انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه ‌جانبه خواهد بود. با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، امام رئوف حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
جابر مهدی یار
مدیر کانون های خدمت رضوی استان  فارس


کد مطلب: 28821

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28821/مدیر-کانون-های-خدمت-رضوی-استان-استاندار-سابق-کنونی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir