ورزشی :

تقدیر از رشادت های پرسنل فراجا در حفظ آرامش مردم

19 مهر 1403 ساعت 13:11

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کورن هول ایران با حضور در ستاد فرماندهی فراجا  شیراز به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا از تلاش های ایشان تقدیر کرد.


به گزارش حافظ خبر، در این دیدار جعفری با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر امنیت و مدافع حرم گفت : بنا به تعبیر ارزشمند مقام معظم رهبری مدظله العالی  نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله" هستند.
وی افزود : هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش شبانه روزی عزیزانی است که برای امنیت پایدار، سربلندی، ایجاد نظم و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایثار، فداکاری، رشادت و مجاهدت،خالصانه و مجاهد گونه آرامش و آسایش خاطر را برای مردم فراهم می نمایند.
نیروهای ولایت‌مدار، مردم‌دار و جان بر کف فراجا  همواره با مجاهدت و از خودگذشتگی خویش نظم و امنیت کشور را در کشور به ارمغان می‌آورند.
بار دیگر هفته فراجا(فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ) فرا رسید تا فرصت مغتنمی برای سپاسگزاری از مجاهدت‌های فی سبیل الله، خاموش، مظلومانه و پر برکت سبزپوشان افتخار آفرین فراهم سازد.

جعفری افزود : برقراری  آرامش و آسایش عمومی جامعه و حفظ ارزش ها ، رسالت وظیفه نیروی انتظامی است. این مهم مرهون رشادت ها و تلاش‌های فرماندهان جان بر کف این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و بضاعت موجود  از کیان کشور و مردم عزیزمان حراست می‌نمایند .
وی افزود : نیروی انتظامی یکی از پایه  های استوار ایجاد امنیت  اجتماعی، اخلاقی و روانی در سطوح مختلف جامعه  است.
مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول ایران در این دیدار گفت : قطعا هیچ رویداد ورزشی بدون حضور این دلاور مردان با آرامش برگزار نخواهد شد و حضور سبز پوشان فراجا در رویدادها ورزشی نقطه امنیت ،  آرامش و نظم در برگزاری رویداد خواهد بود .


کد مطلب: 28814

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28814/تقدیر-رشادت-های-پرسنل-فراجا-حفظ-آرامش-مردم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir