سیاسی :

ساماندهی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبارها

9 مهر 1403 ساعت 19:34

گزارشگر : منیره خسروبیگ

در بازدید مشترک رئیس کل دادگستری استان فارس، مدیرکل دیوان محاسبات استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از انبارهای اموال تملیکی تاکید شد .


به گزارش حافظ خبر، جواد قناعتی با اشاره به این بازدید مشترک بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق و جلوگیری از انباشت این اموال در انبارها تاکید کرد و افزود: در این بازدید تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین دادگستری استان، دیوان محاسبات، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مورد بررسی و تاکید بیشتر قرار گرفت.
 
 
 رئیس کل دادگستری استان فارس نیز ضمن تاکید بر همکاری دستگاه قضایی با دیوان محاسبات در این زمینه، با بیان اینکه روند نظارت مسئولان قضایی و نظارتی بر انبار‌های اموال تملیکی و تعیین تکلیف به موقع کالا‌ها در راستای صیانت از حقوق عامه به صورت مستمر در حال اجراست گفت: از ابتدای امسال ۹ بازدید توسط معاونین دادستان مرکز استان و با حضور مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و پلیس اقتصادی انجام شده است. وی با اشاره به اینکه علت تأخیر در تعیین تکلیف برخی کالا‌ها تکمیل فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی است گفت: لازم است رویکرد مناسبی برای تعیین تکلیف کالا‌ها در پرونده‌هایی که مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شود؛ پیش بینی شود. حجت‌الاسلام موسوی نظم، ساماندهی و رعایت استاندارد‌های لازم در نگهداری اموال در انبار‌ها را مناسب ارزیابی و خاطر نشان کرد: علیرغم ساماندهی مناسب، نگهداشت کالا در انبار مغایر حقوق شهروندی مردم است بنابراین لازم است تسریع در تعیین تکلیف کالا‌ها در اولویت قرار گیرد.


کد مطلب: 28790

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28790/ساماندهی-تعیین-تکلیف-اموال-موجود-انبارها

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir