کانون های خدمت رضوی استان فارس :

مشارکت خادمیاران رضوی در برگزاری یادواره شهدا

7 مهر 1403 ساعت 16:16

گزارشگر : منیره خسروبیگ

جعفر افشارزاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فسا از مشارکت خادمیاران رضوی در برگزاری یادواره شهدا و اجلاسیه هزار وصد شهید شهرستان فسا خبر داد و بیان داشت : این یادواره با حضور سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بضورتی منسجم و با عطر و بوی رضوی برگزار شد.


به گزارش حافظ خبر،  افشار زاده با بیان اینکه این یاد واره با حضور و مشارکت مردم شهید پرور شهرستان فسا ترتیب یافت افزود: حضور خادمیاران در میان مردم و برگزاری برنامه های فرهنگی جنبی و همچنین استماع سخنان حماسی و تاثیر گذار سردار سلامی ، فضایی معنوی و رضوی به این اجتماع مردمی داد.
 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فسا  با بیان اینکه یکی از مسائل جوامع پیشرفته و صنعتی ، تعدد و تکثر گروه‌های مرجع است که انسان‌ها را با بحران انتخاب مواجه می‌کند افزود:  در جامعه اسلامی  برخی انسان‌ها به ‌رتبه و موقعیتی دست می‌یابند که مرجعیت پیدا می‌کنند و افراد زیادی آن‌ها را الگوی خویش قرار می‌دهند. این‌گونه افراد مکتب‌ساز هستند ، امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع) از جمله اولیای دین هستند که مکتب ساز شدند و بسیاری از الگوهای شهید و شهادت در مکتب رضوی رشد کرده و بالنده شده است.
افشارزاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان فسا به سخنان سردار سلامی فرمانده کل سپاه هم اشاراتی داشت و افزود: در جایی که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  اطمینان داریم که ملت فلسطین به زودی یک پیروزی شگفت‌انگیز در آغوش خواهد گرفت. این اشارات همه برگرفته از فرهنگ رضوی است که خادمیاران نیز با این فرهنگ آشنایی دارند.
لازم به ذکر است  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه  در یادواره ۱۱۰۰ شهید شهرستان فسا افزود: مردم مقاوم و شگفت‌انگیز غزه نشان دادند که با تکیه به قدرت ایمان، می‌توان دشمن را منفور و منزوی کرد و در مقابل دشمنی که تمام منزلت خود را از دست داده، ایمان هرگز شکست نمی‌خورد. حزب‌الله در شرق مدیترانه، بیرق لا اله الا الله را برفراز سرزمین‌های اشغالی به اذن الهی به اهتزار درخواهد آورد.
در حاشیه این مراسم   تعداد بیست و پنج نفر از خادمیاران با برپایی موکب و پذیرایی چند هزار نفری مردم در غرفه مخصوص پرچم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام  را برافراشتند و با  توزیع تبرکی و تهیه ویلچر جهت جابجایی افراد ناتوان به ویژه خانواده های شهدا، نقش بسزایی  در برگزاری  این مراسم داشتند.
 


کد مطلب: 28777

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28777/مشارکت-خادمیاران-رضوی-برگزاری-یادواره-شهدا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir