کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز :

توزیع کمک بسته های معیشتی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند 

4 مهر 1403 ساعت 9:16

گزارشگر : منیره خسروبیگ

همزمان با بازگشایی مدارس، هزاران دانش آموز نیازمند، چشم انتظار كمك های ما هستند ، شاید بتوانیم سهم اندكی در زدودن غم و اندوه از چهره دانش‌ آموزان بی‌بضاعت داشته باشیم و لبخند رضایت بر چهره ‌معصوم آنها بنشانیم.


به گزارش حافظ خبر، کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز همراه با دیگر کانون های خدمت رضوی مناطق شیراز و شهرستانها، مهر را با مهر آغاز کرد. کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز با تأسی از لطف و مهربانی امام رئوف، آغوش  مهربانی به سمت این دانش آموزان بی بضاعت گشود
محمدگواریان دبیر کانون خدمت رضوی - منطقه ۶ کلان شهر شیراز با ارائه گزارشی از اقدامات این کانون در کمک به دانش آموزان بی بضاعت اظهار داشت : بوی مهر به مشام می رسد و مردم برای خرید نیازهای فرزندان خود در تكاپو هستند اما دانش آموزانی هستند كه بوی مهرماه برای آنها بوی محرومیت و نداری را دارد و در انتظار یاری دیگران هستند. آینده خیلی از این دانش آموزان در گرو مداد، كیف، دفتر و از همه مهمتر همدلی و دست های مهربان ماست.
گواریان با بیان اینکه همه ساله در این برهه از زمان، عطر نیكوكاری در فضای شهر و دیارمان می پیچد و مردم می آیند تا نگذارند بوی ماه مهر برای دانش آموزان نیازمند، بوی محرومیت و نداری باشد اظهار داشت : خادمیاران منطقه ۶،طبق روال همه ساله و در کنار دیگر خادمیاران رضوی در سطح استان فارس، این دوره به محله جوادیه شیراز از حوزه این منطقه مراجعه کردند  و با حضور دبیر منطقه و تعدادی از خواهران خادمیار بسته های کمک معیشتی و نوشت افزار بین دانش آموزان توزیع شد ، خادمیاران این منطقه  بسته لوازم تحریر را به همراه نمک ، برنج و نبات تبرکی را با نام مقدس امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در بین افراد واجد  شرائط محله جوادیه  توزیع کردند.  
وی افزود: در دومین مرحله خرید لوازم تحریر توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ شیراز نیزهمزمان با میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) انجام و بسته بندی گردید و جهت توزیع بین افراد واجد  شرایط ارسال شد.
 


کد مطلب: 28773

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28773/توزیع-کمک-بسته-های-معیشتی-نوشت-افزار-بین-دانش-آموزان-نیازمند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir