شهرداری شیراز :

آسفالت معابر شیراز از مرز ۲.۵ میلیون مترمربع عبور کرد

19 شهريور 1403 ساعت 13:50

گزارشگر : منیره خسروبیگ

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته پنجاه و پنجم، ۷۳ هزار و ۹۸۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۸ هزار و ۷۰۴ تُن آسفالت شده است.
                       


به گزارش حافظ خبر،  اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته پنجاه و پنجم، ۷۳ هزار و ۹۸۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۸ هزار و ۷۰۴ تُن بوده است.

لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۴، ۶، ۷، ۹ و ۱۰ و روکش آسفالت در معابر خاکی (زیرسازی) شده در بولوار شهید چمران (پل نهر اعظم) در منطقه یک و بولوار صادقیه از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز انجام‌شده است.

روکش آسفالت در معابر قدیمی در سطوح مناطق ۱، ۳، ۴، ۵، ۶، ۹ و ۱۱، در خیابان ۲ باستان، فرعی‌های شبان، کوچه ۳۶ مسلم، کوچه ۵ بهاران، کوچه ۱۲ شهید رضایی، خیابان مریم کوچه ۵ و ۹ و کوچه ۲ فرصت شیرازی به ترتیب در مناطق ۳، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۱ و کمربندی امام خمینی (ره) از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز انجام‌گرفته است.

بنابراین گزارش؛ طی پنجاه‌وپنج هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون ۲ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۸۲ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۳۱۳ هزار و ۸۰۴ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.


کد مطلب: 28743

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28743/آسفالت-معابر-شیراز-مرز-۲-۵-میلیون-مترمربع-عبور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir