شهرداری شیراز :

تلاش برای جلوگیری از خطر سیلاب‌‌های احتمالی در شمال‌غرب شیراز

20 مرداد 1403 ساعت 0:48

گزارشگر : منیره خسروبیگ

شهردار شیراز در جریان بازدید از شهرک‌‌های جوادیه، پردیس و لاله که با همراهی جمعی مسؤولین استانی، شهری و یاوران شورای اسلامی شهر صورت گرفت، بر تلاش برای جلوگیری از خطر  سیلاب‌‌های احتمالی تأکید کرد.


به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی در جریان بازدید از شهرک‌‌های جوادیه، پردیس و لاله که با همراهی جمعی مسؤولین استانی، شهری و یاوران شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار کرد: مباحث مربوط به پیشگیری و پیش‌بینی سیل و دفع آب‌های سطحی از جمله امور لاینفک شهرداری شیراز است که در طول این سال‌ها چندصد کیلومتر لوله‌گذاری و کانال‌کشی انجام شده است.

به گفته وی؛ در بازدید انجام‌گرفته، درمورد اقداماتی که شهرداری شیراز سال‌های قبل انجام داده و اکنون نیاز تکمیل اقدامات دارد، بررسی‌های لازم صورت گرفت.

 شهردار کلان‌شهر شیراز افزود: باید در این راستا یک کار مشارکتی و فوری توسط شهرداری و فرمانداری شیراز، شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل راهداری و دفتر فنی استانداری فارس صورت گیرد تا بتوانیم  طرح دفع سیلاب را نهایی و اجرایی کنیم.

اسدی با اشاره به روان شدن حجم زیادی از آب و سیل در مواقع بارندگی از جاهای مختلف و مخصوصا از ارتفاعات به این سمت که می‌تواند خطرساز باشند، تصریح کرد: شهرداری شیراز تاکنون کانال‌کشی و لوله‌گذاری‌های مختلفی را انجام داده و قرار شد در آینده نزدیک جلسه دیگری برگزار و وظایف دستگاه‌های مختلف اجرایی به تفکیک ابلاغ شود تا قبل از فصل بارندگی امسال شاهد کم شدن هرگونه دغدغه برای شهروندان باشیم.


کد مطلب: 28694

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28694/تلاش-جلوگیری-خطر-سیلاب-های-احتمالی-شمال-غرب-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir