اجتماعی :

همراه با فرا وکلا برای نخستین بار در شیراز

1 مرداد 1402 ساعت 0:28

گزارشگر : منیره خسروبیگ

ایده پرداز و سرمایه گذار سایت و نرم افزار «فراوکلا» با اشاره به اینکه وکلا اجازه تبلیغ را ندارند و مشکلات حقوقی زیادی در حوزه ملک و مسکن وجود دارد، گفت: ایده سایت و نرم افزار «فراوکلا» از همین اتفاق به ذهنم رسید و آن را جایی برای افزایش اطلاعات قرار دادیم.


به گزارش حافظ خبر، امین گندمکار، با اشاره به اینکه وکلا اجازه تبلیغ را ندارند و مشکلات حقوقی زیادی در حوزه ملک و مسکن وجود دارد، گفت: ایده سایت و نرم افزار «فراوکلا» از همین اتفاق به ذهنم رسید.

ایده پرداز و سرمایه گذار سایت و نرم افزار «فراوکلا» بیان کرد: در ابتدا گروه های در واتس آپ راه اندازی کردیم پس از اینکه با استقبال زیاد مردم مواجه شدیم تصمیم به راه اندازی سایت و نرم افزار گرفته شد و این سایت به آدرس https://faravokala.ir هم اکنون در دسترس است و اپلیکشین آن هم به زودی در گوگل پلی و کافه بازار قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا مشاوره حقوقی در بخش ملک ارائه می شد، افزود: در کل کشور معاملات ملکی زیادی رخ می دهد و در آن خصوص خدمات مشاوره حقوقی ارائه می کنیم.

گندمکار، عمده مشکلات مردم را عدم اطلاعات کافی حقوقی دانست و یادآور شد: اپلیکیشن و سایت طراحی شد که وکلا بر اساس شهر و وکلای متخصص به شما نمایش می دهد و زمان رسیدگی به پرونده را کاهش می دهد و هزینه ها کم می شود.
وی با اشاره به اینکه برای وکلا پرونده مهم است و اگر در این میان از طریق مشاوره های این نرم افزار بتوانند پرونده را بگیرند، همه حق الوکاله آن برای خودشان است، تاکید کرد: ساعتی 250 هزار تومان هزینه مشاوره هاست که این هزینه بر اساس میزان مشاوره که حداقل 7 دقیقه است، کاهش می یابد و 73 درصد پرداختی برای مشاوره به وکیل می رسید و 27 درصد به حساب نرم افزار واریز می شود.
گندمکار در پاسخ به این سئوال که چه میزان برای سایت و نرم افزار هزینه شده است، گفت: آن را نمی توانم بگویم ولی هدف ما از راه اندازی این سایت و نرم افزار افزایش اطلاعات حقوقی مردم است.
وی با اشاره به اینکه یکصد وکیل آنلاین هستند و 160 وکیل ثبت نام کرده اند که در مرحله بررسی است، که از وکلای پایه یک برای مشاوره استفاده کرده ایم.


کد مطلب: 27717

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27717/همراه-فرا-وکلا-نخستین-بار-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir