عطر یاس:

تجلیل بهزیستی فارس از خیریه مردمی عطر یاس نبوی 

29 تير 1402 ساعت 14:50

گزارشگر : منیره خسروبیگ

در مراسمی که با حضور محمدرضا هوشیار ، مدیرکل بهزیستی استان فارس و مدیران موسسات خیریه تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان فارس برگزار شد از  فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه عطر یاس نبوی به عنوان خیریه برتر تجلیل شد .


به گزارش حافظ خبر، در ارزیابی های صورت گرفته بدلیل شفافیت های خدمات ، نو آوری در خدمت به گروه هدف ، استفاده از آموزش های به روز ، توجه به گروه های هدف بهزیستی ، پیگیری روند درمانی توان خواهان و فرزندان بی سرپرست  ، استانداردهای نگهداری کودکان بی سرپرست ، توجه به معلولین و نیازمندان ، به عنوان خیریه برتر تجلیل شد.
فاطمه عسکری در حاشیه این تجلیل گفت : به همت خیرین و خیراندیشان  عطر یاس نبوی  و اعتماد این عزیزان به خادمین خودشان در موسسه مردمی عطر یاس نبوی و  بهره مندی از تجربه و تخصص همکاران در حوزه مددکاری، روانشناسی ، علوم انسانی و اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی و مهارت های زندگی به کودکان بی سرپرست گامی کوچک برای ارتقای سطح سلامت روان و جسم عزیزان برداریم .
وی با تقدیر از خیرین گفت : کودکان ما جزء خوشحالترین و سر زنده ترین فرزندان در مراکز کشور هستند زیرا با بهترین کیفیت آموزش و بهره مندی از تجربه متخصصین سعی در تربیت و ارتقای خدمات به فرزندان داریم....
بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را خیرین ابراز نموده و هر توفیقی در این مسیر رقم خورده به لطف یکتای بی همتا و شما خیرین در کشور و خارج از کشور بوده  و دعوت میکنیم تا همه علاقمندان به فرزندان ایران زمین ، در کنار فرزندان عطر یاس نبوی باشند تا فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران در گلدشت حافظ خیابان صفا ساخته و این مرکز در اختیار همه فرزندان ایران زمین قرار بگیرد.


کد مطلب: 27704

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27704/تجلیل-بهزیستی-فارس-خیریه-مردمی-عطر-یاس-نبوی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir