رئيس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی:

گسترش استقرار شعبه تعزيرات نظارتی

13 دی 1401 ساعت 12:32

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئيس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: يک شعبه از سازمان تعزیزات حکومتی به منظور نظارت مستقيم بر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه محصولات فاقد کيفيت، ارائه فاکتور، فعاليت‌ها و فرآيند خدمت‌رسانی فعالان اين حوزه در ساختمان اداره ميدان مرکزی ميوه و تره‌بار مستقر شده‌ است.


به گزارش حافظ خبر،  پژمان شفیعی با بیان اینکه ميدان مرکزی ميوه و تره‌بار شيراز که قریب به ۲۰ سال در ورودی شرقی شهر شيراز تاسيس شده، اصلی‌ترين و مهم‌ترين مبدا ورود محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و باغی به اين شهر است، اظهار کرد: عملکرد اين مرکز تجاری-خدماتی به دليل نقش کليدی آن در تأمين و قيمت‌گذاری ميوه و تره‌بار مورد نياز شهروندان شيرازی و اقتصاد شهر شيراز، بسيار حائز اهميت است.

او افزود: قيمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در ميدان مرکزی و توسط کميته‌ای متشکل از نمايندگان اتحاديه صنف بارفروشان ميوه و تره‌بار شيراز، اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار شیراز، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سازمان تعزيرات حکومتی انجام می‌شود.

رئيس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: يک شعبه از سازمان تعزيرات حکومتی به منظور نظارت مستقيم بر گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه محصولات فاقد کيفيت و ارائه فاکتور به هنگام فروش محصولات در ساختمان اداره ميدان مرکزی مستقر شده‌ است.

شفیعی گفت: این اقدام به منظور حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان و تأمين منافع شهروندان طی تعامل با سازمان تعزيرات حکومتی و اتحادیه صنف بارفروشان میوه و تره‌بار شیراز صورت پذيرفته است.
 
او از همکاری غرفه‌داران و اتحاديه صنف بارفروشان ميدان مرکزی ميوه و تره‌بار با اين سازمان و شعبه تعزيرات حکومتی مستقر در آن مجموعه قدردانی و خواستار اطلاع‌رسانی از طریق نمايندگان سازمان تغزيرات حکومتی مستقر در ميدان مرکزی، در صورت مواجهه شهروندان و مراجعه‌کنندگان با هر گونه تخلف از نظر قيمت، کيفيت يا عدم صدور فاکتور فروش شد.

رئيس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز تصریح کرد: در راستای شفافیت هرچه بیشتر و تنظیم قیمت و جلوگیری از واسطه‌گری، با اقدامات انجام شده، تلویزیون شهری در محل میدان مرکزی در حال نصب است که قیمت‌های روز میوه و تره‌بار به نمایش درخواهد آمد.

شفیعی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با اقدامات زیربنایی که در دستور کار سازمان است، بتوان رضایت‌مندی شهروندان را بیش‌ازپیش در مدیریت توزیع میوه و تره‌بار در سطح شهر با قیمت عادلانه جلب کرد.


کد مطلب: 26785

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26785/گسترش-استقرار-شعبه-تعزيرات-نظارتی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir