رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس:

برگزاری رویداد استارت آپی ارزش آفرینی در کاکتوس های خوراکی گونه اپونتیا در مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا 

5 آذر 1401 ساعت 13:11

گزارشگر : منیره خسروبیگ

دانش منش با اعلام این خبر افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا، اولین رویداد استارت آپی ارزش آفرینی در کاکتوس های خوراکی گونه اپونتیا را  چهارشنبه 7 دی ماه برگزار می کند.


به گزارش حافظ خبر، وی اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و  گفت : این رویداد در پنج محور، کاربرد اپونتیا در ایجاد امنیت غذایی، فناوری و تکنولوژی تولید اپونتیا، نقش اپونتیا در مدیریت بحران و چالش های اقلیمی بخش کشاورزی و فناوری دسته بندی ، بسته بندی و فرآوری اپونتیا برگزار خواهد شد.
 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ،عقد قرارداد NDA عدم افشای اطلاعات ، استقرار رایگان در مرکز نوآوری، حمایت از ایده ها و ثبت اختراع را از فرصت‌های ارزشمند در این رویداد عنوان کرد.
وی درباره شرایط شرکت در این رویداد گفت: ورود و شرکت همه افراد اعم از  کارکنان ، مدرسان و دانشجویان در این رقابت‌ها آزاد است و تنها شرط این است که دارای ایده باشند.
دکتر دانش منش با بیان اینکه ثبت نام و ارسال ایده تا 25 آذرماه امسال صورت می‌گیرد، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به آدرس:htpp/startup.farsuast  اقدام کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می توانند به شهر جدید صدرا میدان بهارستان بلوار زاگرس مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا مراجعه کرده و یا با شماره 09336479737 تماس بگیرند.


کد مطلب: 26560

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26560/برگزاری-رویداد-استارت-آپی-ارزش-آفرینی-کاکتوس-های-خوراکی-گونه-اپونتیا-مرکز-آموزش-علمی-کاربردی-فن-آوران-کشاورزی-صدرا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir