سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع روسا و معاونان شعب و دوایر ستادی استان خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، از برنامه های مدون بانک برای گسترش این حوزه خبر داد.
بانک مهر ایران:
ارتقای خدمات بانکداری الکترونیک راهی برای افزایش رفاه مشتریان
25 دی 1400 ساعت 19:28
سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در جمع روسا و معاونان شعب و دوایر ستادی استان خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، از برنامه های مدون بانک برای گسترش این حوزه خبر داد.
به گزارش حافظ خبر، شمسی نژاد در سفر خود به مشهد مقدس، در نشستی با روسا و معاونان شعب و دایره های ستادی استان از عزم جدی بانک برای گسترش خدمات الکترونیک خبر داد و بر اهمیت این حوزه در ایجاد رفاه بیشتر برای مردم و کاهش شلوغی شعب تاکید کرد.
وی با اشاره به فضای محدود شعب و تعداد زیاد مشتریان بیان داشت: تنها راه حل این مشکل بالا بردن سطح کیفی و کمی خدمات بانکداری الکترونیک است تا مشتریان بتوانند امور مالی و بانکی خود را از راه دور انجام داده و به شعب مراجعه نکنند.
وی افزود: باید جذابیت را در بخش بانکداری الکترونیک افزایش داد تا مشتریان برای استفاده از این بستر ترغیب شوند. تخصیص امتیاز بیشتر در هنگام اخذ تسهیلات برای این دسته از افراد می تواند یکی از روش های ایجاد جذابیت باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: باید برای بسیاری از امورات مشتریان از جمله ارائه اسناد ضمانتی به بانک، راهکارهایی گنجانده شود تا زمینه را برای بهترین و بیشترین خدمت فراهم نماییم.
شمسی نژاد با اشاره به افزایش روز افزون مشتریان بانک و لزوم ارائه خدمات مناسب به آن ها عنوان کرد: گسترش بخش انفورماتیک بانک با جذب نیروهای متخصص در این زمینه در دستور کار قرار دارد و امید داریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقاتی بسیار خوب در بخش خدمات الکترونیک بانک باشیم.
ماموریت این بانک، حمایت از افراد کم برخوردار جامعه است
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه سخنان خود با ترسیم نقشه راه بانک قرض الحسنه مهر ایران، ماموریت بانک را پوشش نیاز افراد ضعیف جامعه و حمایت از آن ها دانست .
وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد از افراد جامعه را قشر ضعیف تشکیل می دهد، گفت: بخشی از افراد جامعه در فقر مطلق هستند و قادر به هیچگونه سپرده گذاری در بانک نیستند که ما تلاش کرده ایم تا نیاز این گروه از افراد را از طریق تسهیلات تکلیفی پوشش دهیم.
شمس نژاد با اشاره به مشکلات این قشر بیان داشت: همکاران ما باید با درک شرایط سخت این افراد در مواجهه با آن ها با متانت و صبوری رفتار کنند و از هیچ تلاشی برای کمک به آن ها دریغ نورزند.
شمسی نژاد تلاش و همت همکاران را در ارائه خدمت به مشتریان قابل ستایش دانست و گفت: برکات قرض الحسنه به یمن زحمات همکاران و نیت خدایی آن ها روز به روز بیشتر شده و این موضوع موجب ایجاد توقع در میان مردم و مسئولین شده است و تلاش می کنیم با استفاده از این اعتماد و اعتقادی که به قرض الحسنه به وجود آمده است در جهت افزایش مبلغ تسهیلات و تحکیم جایگاه بانک استفاده کنیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران لازمه ادامه روند مثبت بانک را، در جذب منابع جدید دانست و عنوان کرد: جذب منابع باید در تمامی سطوح بانک اتفاق افتد و می بایست مدیران ارشد و کارکنان هر کدام نقش خودشان را در این موضوع ایفا نمایند.
https://qmb.ir/R-OPuwTob
کد مطلب: 24592
آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24592/ارتقای-خدمات-بانکداری-الکترونیک-راهی-افزایش-رفاه-مشتریان