افطاری با طعم ایثار

3 ارديبهشت 1399 ساعت 15:56

مدیرکل کمیته امداد فارس از راه اندازی ۷۲ آشپزخانه در استان فارس جهت طبخ یک میلیون پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان ویژه افطار نیازمندان خبر داد.


محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در مراسم افتتاحیه اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در استان گفت: مقام معظم رهبری بر شکل گیری رزمایشی گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان تاکید فرمودند.
بذرافشان افزود: در همین راستا امسال در ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده ای در کشور با عنوان رزمایش بخشش ایرانیان و با هدف همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در قالب طرح اطعام مهدوی اجرا می شود.
مدیر کل امداد فارس در ادامه اضافه کرد: در این طرح ۳۱۳ آشپزخانه در کل کشور به طور همزمان افتتاح می شود که سهم استان فارس از این کار معنوی ۷۲ آشپزخانه به نیت ۷۲ تن از یاران امام حسین(ع) است.
او تصریح کرد: اولین آشپزخانه در استان فارس با همکاری آستان مقدس شاهچراغ (ع) برای تبرک در حرم مطهر افتتاح شد که با افتتاح این آشپزخانه ها در سطح استان، یک میلیون پرس غذای گرم برای اطعام نیازمندان در افطار های ماه مبارک رمضان و با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.
بذرافشان در مورد راه های مشارکت مردم در این طرح گفت: نیک اندیشان استان می توانند با واریز کمک های نقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۰۴۳۲-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و یا تحویل کمک های غیر نقدی خود به مراکز و دفاتر کمیته امداد در این طرح خیرخواهانه سهیم باشند.
گفتنی است رزمایش بخشش ایرانیان از فروردین ماه سال جاری با هدف ایجاد زمینه‌های جلب مشارکت مردم و خیران برای ارائه کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در کمیته امداد در حال برگزاری است.
انتهای پیام


کد مطلب: 22786

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22786/افطاری-طعم-ایثار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir