ابراهیم عزیزی در دیدار با اعضای شورای شهر صدرا:

صدرا از یک مدیریت پراکنده، ناهماهنگ و موازی رنج می برد

24 فروردين 1399 ساعت 12:11

ابراهیم عزیزی در جلسه با شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: شهر جدید صدرا از یک مدیریت پراکنده، ناهماهنگ و موازی رنج می برد.


به گزارش حافظ خبر؛ ابراهیم عزیزی در دیدار با اعضای شورای شهر صدرا اظهار داشت: صدرا با کمبودها و نارسایی هایی مواجه است که باید تلاش کرد این شهر جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی مهم ترین مشکل صدرا را مدیریت پراکنده، ناهماهنگ و موازی دانست و گفت: صدرا از این نوع مدیریت رنج می برد؛ شهری که باید بر اساس اراده مردم و رویکرد نظام اسلامی اداره شود.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم افزود: به نظر می رسد باید تصدیگری دولت در صدرا کم شود چراکه هر چه این تصدی گری کاسته شود امکان رشد، شکوفایی و پیشرفت صدرا بیشتر فراهم می شود و معنایش این است که باید در برنامه های اولویت دار، صدرا از یک نظام مدیریتی واحد، منسجم و مبتنی بر اراده مردم بهره مند شود.

عزیزی با بیان اینکه صدرا شایسته ارتقا در تقسیمات کشوری است، بیان کرد: صدرا حدود 200هزار نفر جمعیت را در خود جای داده و زمانی که شهری را با اندک جمعیتی تبدیل به شهرستان یا بخش می کنیم، مفهومش این است که این امکان برای صدرا هم وجود دارد.

وی با طرح این پرسش که «اگر نزدیکی صدرا به شیراز مانع از ارتقای آن است، پس چرا شهرستان کارون در نزدیکی اهواز با فاصله کمتر ارتقا یافته است؟»، تصریح کرد: ما نیاز به یک نمایندگی ارتقا یافته دولتی در صدرا هستیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 22771

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22771/صدرا-یک-مدیریت-پراکنده-ناهماهنگ-موازی-رنج-می-برد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir