پذیرایی روزانه بیش از 10 هزار زائر در موکب شهدای مدافع حرم

23 مهر 1398 ساعت 8:28

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از پذیرایی روزانه بیش از 10 هزار زائر در موکب شهدای مدافع حرم خبر داد.


به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس حجت الاسلام سید عباس موسوی با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافع حرم اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس در راستای ارائه خدمات به زائرین امام حسین(ع) در مرز خسروی(منذریه)مستقر شده است، اظهار داشت: این موکب روزانه به بیش از 10 هزار زائر خدمات از جمله صبحانه، نهار و میان وعده ارائه می‌دهد.
موکب شهدای مدافع حرم از روز سه شنبه در مرز خسروی(منذریه) مستقر شده و تا سه روز پس از اربعین حسینی خدمات رسانی را ادامه خواهند داد.
وی به دیگر خدمات موکب شهدای مدافع حرم اشاره و اضافه کرد: ارائه خدمات فرهنگی، نماز جماعت، اهدا پیکسل و سربند یا حسین(ع)، دعای سفر و زیارت اربعین از جمله خدمات دیگری است که در این موکب به زائرین ارائه می‌شود. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه شش روحانی مبلغ به صورت دائم در موکب شهدای مدافع حرم مستقر هستند، تصریح کرد: پاسخ به سوالات شرعی و بیان احکام برخی دیگر از خدماتی است که در این موکب ارائه می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در مرز خسروی(منذریه) تنها 2 موکب شهدای مدافع حرم از فارس و محبین الائمه(ع) از عراق مستقر شده اند، بیان داشت: سردرگمی زائرین در مرز خسروی(منذریه) موجب برپایی موکب در این مسیر شده است.
موسوی تاکید کرد: همچنین با توجه به اینکه هیچ موکبی در این منطقه وجود نداشته است این دو موکب برای خدمات رسانی به این زائرین در این مکان مستقر شده‌اند.


کد مطلب: 21911

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21911/پذیرایی-روزانه-بیش-10-هزار-زائر-موکب-شهدای-مدافع-حرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir