استاندار فارس؛ در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح

ایجاد امنیت و آرامش تکلیف همه دستگاه‌ها

13 مهر 1398 ساعت 12:36

همه دستگاه‌ها مکلف هستند برای ایجاد امنیت، نظم و آرامش مردم بکوشند و ناجا را یاری کنند.


به گزارش حافظ خبر، استاندار فارس در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در فارس که به میزبانی نیروی انتظامی فارس به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، گفت: امنیت امروز در سایه تلاش‌های صادقانه سرداران، افسران و درجه داران نیرو‌های نظامی و انتظامی است که خطر را به جان می‌خرند تا مردم در خطر نباشند.
رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی متعهد و معتقد به نظام اسلامی و رعایت حقوق شهروندان است، افزود: متولیان نظم و امنیت باید جلوگیری از تجاوز به حریم مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه عملکرد صحیح ناجا باعث افزایش اعتماد مردم به این نیرو شده است، گفت: مردم نیروی انتظامی را حافظ جان و مال خود و سرباز فداکار ولایت می‌دانند.
استاندار فارس ادامه داد: استان فارس به دلیل عملکرد خوب ناجا دارای امنیت مطلوبی است و امروز این امنیت در سایه همدلی، اتحاد و هم افزایی شورای تأمین شکل گرفته است.
سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در این مراسم به اقدامات مطلوب و اثر بخش نیروی انتظامی فارس در کاهش جرائم اشاره کرد و گفت: پلیس فارس در ٦ ماهه نخست امسال در کشفیات سرقت و دستگیری سارقان ٣٠ درصد و در کشفیات مواد مخدر  ٢٠ درصد رشد داشته است.
وی به افزایش یک و نیم برابری جرائم اینترنتی در فارس اشاره و تصریح کرد: وقوع جرائم در فضای مجازی رو به رشد است و در فارس یک و نیم برابر افزایش یافته است.
در این مراسم از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تجلیل شد.
در پایان این مراسم یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه رژه رفتند.


کد مطلب: 21765

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21765/ایجاد-امنیت-آرامش-تکلیف-همه-دستگاه-ها

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir