در مراسم تکریم و معارفه مدیران بانک مسکن شعب فارس مطرح شد؛

بخش مسکن به هرطریق ممکن رونق پذیرد/ خانه‌دار شدن یک‌سوم خانوارهای ایرانی طی ۴۰سال

9 مهر 1398 ساعت 18:57

مدیرعامل بانک مسکن ایران با افتخار اعلام کرد: ما در بانک مسکن بیش از ۸ و نیم میلیون خانوار برابر یک سوم خانوارهای کشور را توانسته ایم در طی ۴۰ سال انقلاب صاحب مسکن نماییم.


به گزارش حافظ خبر، صبح امروز, سه شنبه با حضور ابوالقاسم رحیمی انارکی, مدیرعامل بانک مسکن در سالن همایش های اتاق بازرگانی فارس مدیر قبلی شعب استان فارس بانک مسکن آقای دکتر کمالی تودیع و آقای امیری به عنوان مدیر جدید شعب استان فارس معارفه شدند.
 
بخش مسکن به هرطریق ممکن رونق پذیرد

مهندس رحمانی، معاون امور اقتصادی استانداری فارس در این مراسم با بیان اینکه چهارشنبه این هفته وزیرکشور ، رحمانی فضلی به استان فارس سفر خواهد کرد، گفت: دکتر کمالی از مدیران خوب استان بوده و به همین دلیل با وجودی که در ماموریت بودم اما خود را برای این مراسم رساندم.
وی با بیان این نکته که به دلیل مشکلات خانوادگی کمالی اصرار به کنارگیری داشته است، اظهار کرد: سیاستی داشتیم که بتوان از ظرفیت نیروهای بومی استفاده کنیم اما در سیستم بانکی گویا برعکس است و آقای امیری پیش از این در کسوت مدیریت در استان مرکزی مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مردم بوده اند.
یداله رحمانی در ادامه عنوان کرد: انتظار داریم در مباحث بانکی کارها به صورت کارهای کارشناسی و مدیریتی بوده و تصمیمات باید بر این مبنی باشد.
وی در خصوص اهمیت بالای نیروی انسانی تصریح کرد: سرمایه ها و اعتبارات یک بانک برای آن بسیار حائز اهمیت است اما مهم تر از آن نیروی انسانی آن مجموعه می باشد که اهمیتی فراتر دارد.
معاون امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به محدودیت های دولت و مشکلاتش اذعان کرد: به دلیل اینکه دولت در بخش عمرانی با مشکل و کمبود بودجه مواجه است, از بانک مسکن انتظار می رود که به همراه بانک ملی برای تامین هزینه های بزرگراه شیراز اصفهان همراهی لازم را داشته باشند.
وی در خصوص انتظارات از بانک مسکن همچنین مطرح کرد: مشارکت در طرح بازآفرینی شهری که حضور بانک مسکن خوب بوده و امید می رود که این رویه ادامه دار باشد .
رحمانی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: رونق بخش مسکن به هر طریق ممکن و با بسیج امکانات و تسهیلات در استان فارس باید صورت بگیرد.
 
خانه‌دار شدن یک‌سوم خانوارهای ایرانی طی ۴۰سال

 
ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن ایران در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امیدواریم که پیش شهدای اسلام، انقلاب و مدافع حرم روسفید باشیم و برای مقام معظم رهبری طول عمر پربرکت را خواستاریم.
وی با بیان اینکه کارهای ما در بانک مسکن بیشتر دارای جنبه باقی الصالحات می باشد، تصریح کرد:  نرخ سود بانکی رقابتی ناسالم در میان بانک ها می باشد که نمی توان با برخی از آن ها رقابت کرد.
وی همچنین از عدم حمایت های دولت از بانک مسکن گلایه کرد و گفت: کلیه اعتبارات و بودجه های بانک مسکن را می بایست خودمان تهیه و تامین نماییم.
مدیرعامل بانک مسکن ایران با افتخار اعلام کرد: ما در بانک مسکن بیش از 8 و نیم میلیون خانوار برابر یک سوم خانوارهای کشور را توانسته ایم در طی 40 سال انقلاب صاحب مسکن نماییم.
وی در ادامه به موضوع تغییر مدیر شعب بانک مسکن استان فارس پرداخت و ابراز داشت: مدیری که در استان فارس جابجا می شود به خواسته ما نبوده و حتی تماس های بسیاری داشته ام که ایشان را در استان فارس حفظ کنیم .
ابوالقاسم رحیمی انارکی در خصوص عدم بومی بودن مدیران شعب بانک های مسکن در کشور گفت: مدیریت ها اگر بومی نباشند باتوجه به تجربه های موفقی که داشتیم، نتایج بهتری گرفتیم و این اتفاق از دوسال پیش صورت گرفته است.
 
منبع: خبرگزاری علم و فناوری


کد مطلب: 21686

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21686/بخش-مسکن-هرطریق-ممکن-رونق-پذیرد-خانه-دار-شدن-یک-سوم-خانوارهای-ایرانی-طی-۴۰سال

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir