فرمانده سپاه فجر فارس:

«مبارزه سختگیرانه با فساد»، رسالت مهم قوه قضائیه

7 مهر 1398 ساعت 16:40

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه از اقدامات هدفمند رئیس دستگاه قضایی در مسیر تحول این سیستم ابراز خرسندی و تاکید کرد که آینده دستگاه قضایی با این روند روشن است.


به گزارش حافظ خبر، سردار سید هاشم غیاثی در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع قضات استان فارس گفت: هفته دفاع مقدس نماد ایثار و از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام و گُواه وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح کشور در دفاع از انقلاب اسلامی است.
وی پس از مرور و تشریح حماسه های 8 سال دوران دفاع مقدس  با تاکید بر اینکه " روحیه بسیجی و مدیریت جهادی " را به عینه در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم، گفت: حماسه های غرورآفرین دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارند و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران و آنچه امروز به عنوان فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در سراسر منطقه مشاهده می کنیم برگرفته از رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه ثبات امنیت و آسایش امروز کشور حاصل حماسه آفرینی جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس است، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح کشور تحرکات دشمنان را لحظه به لحظه رصد می کنند و پاسخ نیروهای مسلح به هر گونه تهدید کوبنده و دشمن شکن خواهد بود.
وی با بیان اینکه «مبارزه سختگیرانه با فساد»، رسالت مهم قوه قضائیه است، گفت: " انتخاب مدیران و قضات شایسته، بررسی دقیق و شفاف پرونده قضایی در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمات الکترونیک و رای مقتدرانه دستگاه قضایی " رضایت مردم از قوه قضائیه را افزایش خواهد داد.
غیاثی افزود: امروز مردم «تحول در قوه قضائیه» را چه در بُعد درونی و چه در بُعد بیرونی به چشم می بینند و برخوردهای اخیر با مفسدان اقتصادی اُمید و اعتماد مردم به نظام اسلامی را در جامعه افزایش داده است.
وی با بیان اینکه اقامه عدل و احقاق حقوق عامه» مطالبه عمومی از قوه قضائیه است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات انقلابی قوه قضائیه حمایت می کند و انتظار افکار عمومی از قوه قضائیه این است که برخوردهای علنی با مفسدان دانه درشت اقتصادی همچنان ادامه پیدا کند.
فرمانده ارشد سپاه استان فارس با اشاره به رابطه صمیمانه و تعامل بسیار خوب سپاه فجر با دستگاه قضایی استان فارس، گفت: هم پوشانی و هم افزایی بسیار خوبی بین این دو نهاد انقلابی در استان فارس برقرار است و در سایۀ این و حدت و هماهنگی هرگز ذره ای از خطوط قرمز انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.
غیاثی همچنین با اشاره به آینده روشن دستگاه قضایی و با بیان اینکه از اقدامات هدفمند رییس قوه قضائیه در راستای تحول این دستگاه خرسندیم، گفت: هجمه های رسانه ای بر علیه قوه قضائیه نشانه خشم دشمنان انقلاب اسلامی از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با ضد انقلاب و فتنه گران، محاکمه علنی مفسدین اقتصادی و برخورد قاطعانه با ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی است و قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتدار نظام اسلامی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده دارد.


کد مطلب: 21648

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21648/مبارزه-سختگیرانه-فساد-رسالت-مهم-قوه-قضائیه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir