نگرانی مخالفان شفافیت آرا از کینه‌ورزی وزرا است

2 مهر 1398 ساعت 10:09

سلحشوری گفت: نگرانی مخالفان شفافیت آرا از کینه‌ورزی وزرا است.


به گزارش حافظ خبر، پروانه سلحشوری نماینده مردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح نمایندگان برای شفافیت آرا در مجلس گفت: به طور کامل و جامع با این طرح موافق هستم. من جزء امضاء کنندگان طرح بودم... اگرچه برخی همکاران من امکان دارد فکر کنند که استقلال مجلس تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد یا فکر کنند این طرح برای این است که در جهت رد صلاحیت نمایندگان استفاده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته برخی از نمایندگان هم این مسأله را مطرح می‌کنند که در صورت شفاف شدن آراء به خصوص در استیضاح وزرا، امکان کینه‌ورزی شخص مورد استیضاح با حوزه انتخابیه نمایندگان موافق وجود دارد که باید بگویم این مسأله کاملاً درست است.

سلحشوری ادامه داد: اگر یک روزی مجلس در رأس امور باشد هیچ نهادی نمی‌تواند با نماینده و حوزه انتخابیه او چنین کاری را انجام دهد و اساساً اگر سؤالی از وزیری پرسیده شود حتماً در جهت منافع ملی مطرح می‌شود.


کد مطلب: 21606

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21606/نگرانی-مخالفان-شفافیت-آرا-کینه-ورزی-وزرا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir