حوادث رانندگی؛

دو تصادف با یک کشته و 8 مصدوم

27 مرداد 1398 ساعت 13:32

در دو تصادف صورت گرفته یک کشته و 8 مجروح برجای ماند.


تصادف زنجيره اي 5 مصدوم برجاي گذاشت
سرهنگ "فرج الله موسوي"  گفت: در پي تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع تصادف زنجيره اي در بزرگراه "حسین الهاشمی به سمت فلكه احسان" شهرستان شيراز، تيمي از پليس راهور به همراه عوامل امدادي به محل اعزام شدند.
وي افزود: در بررسي به عمل آمده مشخص شد يك سواري پژو 206 به علت نقص فني و ريختن روغن آن در خيابان در حاشيه متوقف شده است.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه 7 دستگاه سواري ديگر شامل 2دستگاه ال90 و 5 دستگاه پژو پارس، پژو 206، ليفان، پرايد و پيكان وانت به علت لغزنده بودن خيابان با هم برخورد کرده اند، تصريح كرد: در اين حادثه 5 نفر از سرنشينان خودروها مصدوم و با کمک عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.
جانشين پليس راهور استان خاطر نشان كرد: كارشناسان علت اصلي اين حادثه را لغزنده بودن معبر ناشي از نقص فني اوليه پژو 206 اعلام كرده اند.


تصادف 7 خودرو  با يك كشته و 3 مجروح
سرهنگ "عبدالهاشم دهقاني" بيان كرد: شب گذشته ماموران پليس راه از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110، از وقوع يك فقره تصادف منجر به فوت در محور "كازرون به سمت تنگ چوگان" مطلع و بلافاصله به همراه ديگر نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: ماموران در بررسي هاي اوليه مشاهده كردند 5 دستگاه سواري پرايد و 2 خودرو ساينا و پژو و يك نفر عابر پياده با يكديگر به شدت برخورد كرده اند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين حادثه عابر پياده به دليل شدت جراحات وارده در دم فوت كرد، عنوان داشت: در اين تصادف، هر 3 سرنشين خودرو ساينا نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.
سرهنگ "دهقاني" با اشاره به اينكه كارشناسان علت اين تصادف را بي احتياطي از جانب راننده ساينا به دليل تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كرده اند، خاطر نشان كرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگي كنند و از انحراف به چپ و تغيير مسير ناگهاني و سبقت هاي غير مجاز خودداري كنند.

 


کد مطلب: 21221

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21221/دو-تصادف-یک-کشته-8-مصدوم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir