پیام تشکر استاندار فارس از دست اندرکاران اطفاء حریق منطقه کهمره

15 مرداد 1398 ساعت 9:57

در پی وقوع آتش سوزی در مناطق سرسبز و جنگلی منطقه کهمره ،دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس پیام تشکر و تقدیر از دست اندرکاران صادر کرد .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ در پی وقوع آتش سوزی در مناطق سرسبز و جنگلی منطقه کهمره ،دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس پیام تشکر و تقدیر از دست اندرکاران صادر کرد .
متن پیام صادره :
بسمه تعالی
متاسفانه باردیگر شعله های سرکش و سوزان آتش، مناطق سرسبز حاشیه رشته کوه زاگرس، بخشی از جنگلهای خدادای را بیرحمانه سوزاند. حیوانات و پرندگان و آشیانه هایشان سوختند و قلبهای هربیننده ای را مجروح کرد.
صحنه های فداکاری نیروهای داوطلب مردمی در کنار نیروهای نظامی و انتظامی، جمعیت هلال احمر، و همه دستگاه های اجرایی و تلاش های خستگی ناپذیر ،شعله های آتش را مقهور همت و غیرت زنان و مردان استان فارس کرد.
اینجانب از همه‌ دستگاه های متولی و کسانیکه میتوانند در پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخ گامی بردارند دعوت می کنم باتکیه برتکنولوژی های روزآمد، تجارب موجود در زمینه مقابله با آتش سوزی منابع طبیعی از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند .
درود و سپاس بی شائبه خودرا به همه عزیزانی تقدیم می کنم که در طول این مدت با تلاش شبانه روزی در خاموش کردن شعله های سرکش، علیرغم صعب العبور بودن منطقه و کمبود امکانات همت ایران و ایرانی را تکرار کردند.
از مردم عزیز و علاقمندان محیط زیست ، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، هلال احمر و همه آنهایی که خالصانه زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می نمایم .
امیداست به فضل الهی و همراهی همه ارکان دولت و ملت شاهد تکرار چنین رخدادهای فاجعه بار نباشیم انشاالله .دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس


کد مطلب: 21087

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21087/پیام-تشکر-استاندار-فارس-دست-اندرکاران-اطفاء-حریق-منطقه-کهمره

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir