فرمانده سپاه فجر فارس در جشن هفته خبرنگار:

آرزوی من رسانه ای در طراز انقلاب است/ برخی مدیران افراد روز حادثه نیستند

14 مرداد 1398 ساعت 12:51

سردار سید هاشم غیاثی گفت: بزرگترین آرزو و مطالبه من از عزیزان رسانه با هر نوع تفکر اینست که کمک کنید رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.


به گزارش حافظ خبر، جشن هفته خبرنگار به همت سازمان بسیج رسانه استان فارس و با حضور سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در میان خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن کوثر سپاه فجر فارس برگزار شد.
سردارغیاثی در جمع اصحاب رسانه و به پاسداشت اهل قلم وهنر در هفته خبرنگار ضمن تبریک و بزرگداشت این ایام با تاکید بر مسوولیت خطیر اهل رسانه گفت : من استان فارس را استانی پیشرو در عرصه رسانه ای می دانم.
وی اضافه کرد : بزرگترین آرزو و مطالبه من از عزیزان رسانه با هر نوع تفکر اینست که کمک کنید رسانه ای در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 
فرمانده سپاه فجر فارس افزود: امروز توفیقات جهان اسلام و استیصال دشمن مرهون اندیشه امام خمینی (ره) است که ما در کشور خودمان کمتر به آن توجه می کنیم.
وی ضمن تاکید بر خدمت رسانی به مردم اضافه کرد : ما در تعاملات با دستگاه‌ها سعی می‌کنیم حاصل کارمان انتفاعی برای مردم داشته باشد و سپاه در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد.
سردارغیاثی همچنین ضمن تشکر و تقدیر از مدیران موفق و در راستای نقد سازنده از عملکرد برخی از مسوولان گفت : من دلم پر است از برخی از مسوولانی که جزء افراد روز حادثه نیستند و وظیفه ما در زمان عادی و زمان بحران با هم فرق می‌کند.
وی همچنین بر جایگاه عظیم شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) تاکید و ابراز امیدواری کرد: با تلاش اصحاب رسانه و اجرای برنامه های فاخر ان شاء الله این نام همیشه برای شیراز محفوظ بماند.

 
در ادامه از پوستر دومین جشنواره استانی ابوذر رونمایی شد.
در انتهای برنامه از خبرنگاران، اصحاب رسانه از جمله خبرنگاران خبرگزاری علم و فناوری و خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

 
منبع: خبرگزاری علم و فناوری


کد مطلب: 21073

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21073/آرزوی-رسانه-طراز-انقلاب-برخی-مدیران-افراد-روز-حادثه-نیستند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir