مدیر کل امداد فارس اعلام کرد:

رشد 49 درصدی صدقات در استان

8 مرداد 1398 ساعت 9:49

مدیرکل کمیته امداد استان فارس از رشد 49 درصدی پرداخت صدقه در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ؛ محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اشاره به کمک های ‏شایان توجه مردم و نیکوکاران به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، گفت: ‏در 4 ماهه ابتدایی امسال پرداخت صدقات 49 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در طی این مدت 93 میلیارد و 746 میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند، یادآور شد: در 4 ماهه ابتدایی سال گذشته مردم نیکوکار فارس 63 میلیارد و 38 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده بودند که در مدت مشابه امسال شاهد رشد قابل توجهی بودیم.
بذرافشان در ادامه افزود: در تیرماه امسال 126 درصد تحقق برنامه و در 4 ماهه ابتدایی سال نیز 122 درصد تحقق برنامه را در جمع آوری صدقات شاهد بودیم.
مدیر کل امداد فارس گفت: شهرستان جویم از لحاظ رشد پرداخت صدقات و منطقه 5 شیراز از لحاظ حجم درآمد صدقات در 4 ماهه ابتدایی امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول را در استان به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات و افزایش آن نسبت به سال گذشته ، اظهار کرد:این میزان رشد ، نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است ، که با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی ، همچنان صدقه را به عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته اند.


کد مطلب: 21036

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/21036/رشد-49-درصدی-صدقات-استان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir