استاندار فارس:

میز خدمت در نماز جمعه موجب ارتباط مستقیم مردم و مسئولین می شود

5 مرداد 1398 ساعت 9:21

استاندار فارس گفت: برپایی میز خدمت در نماز جمعه موجب ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و تسریع در رسیدگی به مسائل مردم می شود.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در بازدید از میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در نماز جمعه شیراز، اظهارداشت: میز خدمت به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس نماز جمعه در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار توسط دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است و مردم نیز به دلیل اطلاع رسانی قبلی، استقبال خوبی کرده اند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که در میز خدمت مردم مستقیم از مسئولین مطالبات خود را درخواست می کنند، افزود: در ورودی دستگاه های اجرایی نیز میز خدمت وجود دارد و ارباب رجوع راهنمایی می شوند.
وی با تاکید بر این که برپایی میز خدمت قطعا اثر گذار است و موجب ارتباط مستقیم مردم و مسئولین می شود، ادامه داد: میز خدمت در روزهای جمعه در نماز جمعه توسط دستگاه های اجرایی تشکیل می دهند و مسائل و مشکلات مردم بررسی می شود.
استاندار فارس تصریح کرد: همه مسائل مردم با این روش حل نمی شود و برخی موارد نیاز به بررسی های دقیق تر دارد و باید فرایندهای لازم اداری طی شود؛ اما تلاش می شود دستگاه ها بر اساس ضوابط و مقررات، سریع تر، شفاف تر و به صورت اقناعی به مردم پاسخ دهند.
 


کد مطلب: 20966

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20966/میز-خدمت-نماز-جمعه-موجب-ارتباط-مستقیم-مردم-مسئولین-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir