روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد

1 مرداد 1398 ساعت 11:38

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:روابط عمومی باید صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد.


به گزارش حافظ خبر، حیدر علی کامیاب که در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان سخن می گفت،بااشاره به اهمیت فعالیت حوزه روابط عمومی درسازمان ها افزود: یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم ،علم ارتباطات است.
وی با تقدیر از عملکردهمکارانش در ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها،توفیقات کسب شده در چند سال اخیر در حوزه ورزش و جوانان را حاصل عملکرد تک تک پرسنل این ادارات دانست و گفت:حسن بزرگ اداره کل ورزش و جوانان استان،وجودتعریفی مشترک از خدمت رسانی به مردم در قالب یک کار تیمی است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس دربخش دیگری ازصحبت هایش به شرایط خاص کشور اشاره کرد و افزود:پس از انقلاب اسلامی،بدخواهان نظام از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام بودند،اما به جرات می توان گفت جنگ نوین امروزی بسیار پیچیده تر از توطئه ها و نقشه های آنها در سه دهه گذشته است.
کامیاب یورش از راه فرهنگ و استحاله فرهنگی را نقشه راه این بدخواهان و جوانان را هدف این یورش دانست و افزود:تلاش برای ایجاد نا امیدی و یاس یکی از ابزارهای این یورش همه جانبه است.
وی با بیان اینکه در این جنگ تمام عیار پیروزی ازآن کسی است که برای لایه های مختلف جامعه خصوصا نسل جوان حرف برای گفتن داشته باشد،افزود:ادارات ورزش و جوانان به عنوان یکی از دستگاه های متولی مسائل جوانان باید در این حوزه با برنامه ورود کنند.
دبیر شورای عالی ورزش استان، بیان و تبلیغ کارها و اقدامات خوب و مفید انجام گرفته در حوزه ورزش و جوانان و پاسخگویی به انتقادات وشبهات مطرحه شده در خصوص فعالیت های انجام گرفته را دو وظیفه مهم دیگر روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان دانست و افزود:این حق مردم است بدانند که مثلا سرانه ورزش در خرامه در 4 سال گذشته 648 درصد رشد داشته و یا در روستای صعب العبوری هم چون پرشکفت یا کهکران که تا پیش از این 1 سانتی متر سرانه ورزشی وجود نداشت اکنون یا مکان ورزشی احداث شده و یا قرار است ساخته شود.
کامیاب درعین حال پاسخ گویی به برخی سیاه نمایی ها و تخریب ها راکه با ژست نقددربرخی محافل مطرح می شود را بی نیاز از پاسخ گویی دانست و افزود:برخی براین باورند که با تلاش برای ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه می توانند مانع از حرکت توسعه محور خدمت رسانی در استان و کشور شوند.
وی ارزشمند ترین وظیفه روابط عمومی ها را توسعه روابط دستگاه با جامعه دانست و افزود:تولید محتوا،تهیه گزارش های آماری ،ارائه
آمار های مقایسه ای و... می تواند در توسعه این روابط گام موثری باشد.


کد مطلب: 20939

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20939/روابط-عمومی-صدای-رسای-خدمت-رسانی-مردم-باشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir