افزايش 64 درصدي كشف جرائم در حوزه ريلي كشور

4 تير 1398 ساعت 8:17

فرمانده پليس راه آهن كشور در شيراز، از افزايش 64 درصدي كشف جرائم در حوزه ريلي كشور خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، سرهنگ "حشمت الله ملكي" در بازديد از شيكه ريلي ، درجمع مديران و فرماندهان پليس را آهن استان فارس، بيان كرد: پليس راه آهن براي برقراري امنيت و آرامش در خطوط ريلي، استفاده از تكنولوژي روز و آشكار را در برنامه خود قرار داده است.
وي افزود: در برخي از جرائم به ويژه در حوزه سرقت هاي خرد، با توجه به وضعيت و شرايط خطوط ريلي، ما با اقدامات پيشگيرانه توانسته ايم رشد جرائم را مهار كنيم.
اين مقام انتظامي، وضعيت امنيت و ايمني را در مسير 500 كيلومتري خطوط ريلي فارس را بسيار مطلوب ارزيابي كرد و افزود: همين امنيت و ايمني باعث استقبال بيشتر هموطنان از شبكه ريلي و افزايش ضريب 85 درصدي اشغال صندلي هاي قطار در اين استان شده است.
فرمانده پليس راه آهن كشور تصريح كرد: مسافرين قطارها همانند ساير مردم از پليس انتظار تأمين نظم و امنيت را دارند و مأموران پلیس راه آهن نيز اين موضوع مهم را از زمانيکه فردي به عنوان مسافر وارد راه آهن مي شود تا رسيدن به مقصد و خروج از ايستگاه، بر خود وظيفه و تکليف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می پردازد.
سرهنگ "ملكي" در پايان عنوان داشت: رويکرد اصلي ما در پليس راه آهن مبتني بر پيشگيري از وقوع جرائم مي باشد؛ چراکه اين موضوع براي ما هم يک منطق سازماني و هم يک التزام قانوني مي باشد.
 


کد مطلب: 20713

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20713/افزايش-64-درصدي-كشف-جرائم-حوزه-ريلي-كشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir