مقتدرانه در برابر مُعضل مواد مخدر خواهیم ایستاد و تا ریشه کنی آن از کوششی دریغ نخواهیم کرد

3 تير 1398 ساعت 11:00

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: وظیفه داریم از خون شهدا بویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر که ضامن امنیت و آسایش اجتماعی هستند پاسداری کرده و راهشان را تا ریشه‌کنی مُعضل مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی ادامه دهیم.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومي دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی در حاشیه مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولان ارشد استانی در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز برگزار شد، بیان داشت: جایگاه رفیع شهادت و کسب عنوان جانبازی، مزد خدمت صادقانه تمام آنهایی است که مخلصانه به این نظام خدمت می‌کنند. 
وی افزود: استان فارس یکی از پهناورترین استان‌های کشور است که بیشترین هزینه‌ها را در راه مبارزه و مقابله با مواد مخدر به منظور تامین امنیت و آسایش مردم پرداخته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: تقدیم 140 شهید و 76 جانباز در استان فارس مؤید مبارزه و مقابله همه جانبه در برابر غول اعتیاد و مواد مخدر است.  
ابراهیمی بیان داشت: امروز وظیفه داریم از خون شهدا بویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر که ضامن امنیت و آسایش اجتماعی هستند با اقدامات گسترده فرهنگی و پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، درمان و حمایت اجتماعی از بهبودیافتگان، پاسداری کرده و راهشان را تا ریشه‌کنی مُعضل مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی ادامه دهیم.
رییس کمیته برگزاری مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر فارس به تشریح برخی از برنامه‌های گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان پرداخت و بیان داشت: برنامه‌های ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با تجدید میثاق با شهدای گرانقدر در مرکز و 29 شهرستان آغاز و با برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی، زنجیره انسانی یاری گر هم باشیم، همایش بهبودیافتگان از اعتیاد شمیم پاکی، همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر و... با حضور و مشارکت تمامی آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان تا هفتم تیر ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.
محمدرضا ابراهیمی گفت: در عرصه مبارزه با مواد مخدر همچنان مقتدررانه در برابر این مُعضل ایستادگی و تا ریشه‌کنی مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم نمود.
 
 


کد مطلب: 20700

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20700/مقتدرانه-برابر-م-عضل-مواد-مخدر-خواهیم-ایستاد-ریشه-کنی-کوششی-دریغ-نخواهیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir