راهپیمایی روز قدس در ۷۶ نقطه فارس برگزار می شود

9 خرداد 1398 ساعت 10:04

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در استان فارس همچون سایر نقاط کشور در 76 نقطه استان برگزار می شود.


به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی، چهارشنبه در نشستی خبری افزود: این راهپیماای از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان های اصلی شهرستان های استان فارس آغاز می شود و در شیراز حرکت از محل فلکه ستاد به سمت چهارراه زند، میدان شهرداری، خیابان نمازی، بولوار شهید دستغیب و حرم شاهچراغ (ع) است.
او ادامه داد: رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در شیراز است.

** آغاز مراسم ارتحال امام (ره) از ۱۳ خرداد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برنامه های سالروز ارتحال امام راحل (ره) گفت: عصر ۱۳ خرداد و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه مراسم مرکزی ارتحال امام (ره) برگزار می شود و آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) به سخنرانی می پردازد.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی طی مراسم بزرگداشت امام بیان کرد: به مناسبت ۱۵ خرداد هم عصر ۱۴ خرداد مراسم با سخنرانی آیت الله سید احمد فاطمی، از مدرسین حوزه علمیه قم در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار می شود.
وی در باره نماز عید فطر گفت: اقامه نماز روز عید فطر مستحب موکد است و نماز عید فطر در تمام مسجدهای محله های شیراز برگزار می شود البته در منطقه میانرود نماز به شکل مرکزی به امامت آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز برگزار می شود و همچنین نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به امامت آیت الله سید علی اصغر دستغیب متولی این حرم برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 20481

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20481/راهپیمایی-روز-قدس-۷۶-نقطه-فارس-برگزار-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir