در نشست خبری مدیرکل تامین اجتماعی فارس مطرح شد:

اجرای طرح ۱۷ ماده ای جهت تحقق شعار سال

19 ارديبهشت 1398 ساعت 10:08

نشست خبری مدیران بیمه ای و درمان تامین اجتماعی فارس به منظور بیان اقدامات و برنامه های سال جدید برگزار شد.


به گزارش حافظ خبر، طرح 17 ماده ای جهت تحقق شعارسال 98 با عنوان رونق تولید ملی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است .
نباتی در نشست خبری مدیران بیمه ای و درمان تامین اجتماعی فارس ضمن بیان این مطلب گفت: وظیفه ما حمایت از تولید کننده و صنعتگر است که دراین زمینه اقدامات مهمی انجام شده است که یکی از مهمترین این اقدامات طرح 17 ماده ای است که جهت تحقق شعار سال مطرح و به ادارات ذیربط ابلاغ شده است .
کاهش مدت زمان صدور کارت بازرگانی ؛بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب؛ پرداخت غرامت ایام بیماری به سانحه دیدگان سیل اخیر در شیراز و کشور ؛مقرری بیمه بیکاری برای کارگاه های سیل زده و آسیب دیده و تداوم بیمه رانندگان با اعمال 50 در صد معافیت رانندگان بخشی از مصوبات طرح 17 ماده ای است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است .
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی فارس همچنین یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی را  تقویت بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت تامین زیر ساخت خدمات غیر حضوری و الکترونیکی دانست که این خدمات در سه بخش بیمه شدگان ؛کارفرمایان و مستمری بگیران ارائه می شود وانجام بسیاری از خدمات بصورت انلاین انجام می گیرد که به نوبه خود کار بسیار ارزشمندی در حوزه سلامت و درمان محسوب می شود و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خدمات گیرندگان می شود.
منبع: علم و فناوری


کد مطلب: 20309

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20309/اجرای-طرح-۱۷-ماده-جهت-تحقق-شعار-سال

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir