یکپارچگی نیروهای مسلح لرزه بر اندام استکبار انداخته است

8 ارديبهشت 1398 ساعت 7:42

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: یکپارچگی حرکت و تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واهمه و ترس فراگیری در بدنه استکبار جهانی ایجاد کرده است.


به گزارش حافظ خبر، امیر سرتیپ وجیه الله جمشیدی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان ارتش در استان فارس با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.
سردار غیاثی در این دیدار اظهار داشت: در استان فارس ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده‌های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیروهای مسلح در انجام تکالیف و ماموریت‌ها است.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود حرکت انقلابی امام حسین(علیه السلام) است و درک پیام عاشورا و کربلا پیش نیاز شناخت مفهوم انتظار مهدوی و منتظر واقعی بودن است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه صمیمت و هماهنگی بسیار خوبی بین تمام رده‌های سپاه و ارتش در تعامل با هم وجود دارد، گفت: یکپارچگی حرکت و تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی واهمه و ترس فراگیری در بدنه استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا ایجاد کرده است.
غیاثی با اشاره به یاوه‌گویی‌های سران آمریکا نسبت به سپاه، گفت: سپاه، بسیج، ارتش و مجموعه نیروهای مسلح در انجام ماموریت‌های محوله از جمله خدمت‌رسانی به سیل زدگان ومردم آسیب‌دیده عملکرد درخشانی داشتند و با همبستگی نیروهای مسلح و اعلام حمایت آحاد مردم از سپاه، تهدیدات و طرح‌های اخیر آمریکا مانند گذشته به شکست انجامیده است.
وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل سپاه و ارتش در ماموریت‌های مختلف  رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را در پِی داشته است، گفت: در استان فارس نیز ارتباط بسیار خوبی بین فرماندهان و رده‌های مختلف سپاه و ارتش وجود دارد و این ارتباط عامل موفقیت نیروهای مسلح در انجام تکالیف و ماموریت‌ها است.
امیر جمشیدی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اعلام حمایت ارتش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک روز پاسدار گفت: دو نیروی انقلابی سپاه و ارتش با وجود تفاوت در رنگ لباس اما هدف مشترکی دارند و با وحدت کلمه تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌‌ای در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.
وی افزود: یاوه گویی‌های سران آمریکا ناشی از ضربات مهلک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به طرح‌های آمریکایی در سطح منطقه و جهان است.


کد مطلب: 20180

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20180/یکپارچگی-نیروهای-مسلح-لرزه-اندام-استکبار-انداخته

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir