دستگيري باند 8 نفره سارقان كابل در"شيراز"/كشف 3 هزار و 500 كيلوگرم سيم و كابل مسروقه

4 فروردين 1398 ساعت 21:57

فرمانده انتظامي "شيراز" از دستگيري باند 8 نفره سارقان با 3 هزار و 500 كيلوگرم كابل و سيم مسروقه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، سرهنگ "دلاور القاصي مهر" بيان كرد: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و كابل برق در شيراز، موضوع با تشكيل كارگروهي به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران كلانتري "24 ابوذر" اين شهرستان با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات فني، موفق شدند اعضاي باند 8 نفره سارقان كه در يك كارگاه در حال سوزاندن كابل و از بين بردن روكش سيم آلومينيومي بودند را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه آن ها را دستگير كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان "شيراز" با بيان اينكه در بازرسي از آن كارگاه، ميزان 3 هزار و 500 كيلوگرم سيم و كابل، 7 عدد باطري و لاستيك خودرو و 3 عدد ريگلاتور و كنتور برق مسروقه كشف شد، تصريح كرد: اين سارقان حرفه اي تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.
سرهنگ "القاصي مهر" با تاكيد بر اينكه پليس شيراز از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده مي كند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، بلافاصله از طريق مركز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.


کد مطلب: 19835

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19835/دستگيري-باند-8-نفره-سارقان-كابل-شيراز-كشف-3-هزار-500-كيلوگرم-سيم-مسروقه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir