دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس خبر داد:

تکمیل ظرفیت اسکان آموزش و پرورش در شیراز

4 فروردين 1398 ساعت 12:01

دبیر ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد که تمام ظرفیت پیش بینی شده برای اسکان در ایام نوروز در شیراز تکمیل شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، محمدظاهر مزارعی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش قابل توجه شمار مسافران نوروزی، شب گذشته ظرفیت اسکان مدارس، خانه معلم و خوابگاه‌های دانشجویی پیش بینی شده برای نوروز، تکمیل شد.
وی با بیان اینکه پذیرش میهمانان نوروزی در سال 98 به دو صورت غیر حضوری از طریق اینترنت و غیر حضوری انجام شده است، گفت: قریب به 70 درصد ظرفیت پذیرش در نوروز امسال به رزرو اینترنتی اختصاص یافته بود و مابقی به صورت حضوری رزرو شد.
مزارعی افزود: بر همین اساس می‌توانند برای پذیرش اینترنتی به سایت ستاد اسکان فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به نشانی   http://eskan.medu.ir  مراجعه کرده و نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند که این کار از روزهای ابتدایی اسفند ماه شروع شده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شده است.
وی همچنین گفت: میهمانان نوروزی در بخش حضوری نیز باید به صورت حضوری به پایگاه های ستاد اسکان سطح استان مراجعه کنند . 
دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: در نوروز امسال تعداد ۶۸ پایگاه پذیرش در سراسر استان پیش‌بینی شده که تعداد ۱۶۸۰ مدرسه با ۱۳ هزار و ۵۰۰ کلاس در این طرح دیده شده است و قریب به 2900 نفر از همکاران ما به عنوان عوامل اجرایی کار پذیرش فرهنگیان را انجام می دهند.
مزارعی با بیان اینکه پس از تکمیل کلاس‌های درس پیش بینی شده، مجوز اسکان مسافران در سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس نیز صادر شده است، گفت: تا صبح امروز بیش از ۱۵۱ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار خانواده و در مجموع۴۵۳ هزار و یکصدوبیست نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.


کد مطلب: 19826

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19826/تکمیل-ظرفیت-اسکان-آموزش-پرورش-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir