کشف 367 كيلوگرم تریاک در فارس

3 فروردين 1398 ساعت 11:24

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در شیراز و داراب، 367 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد .


به گزارش حافظ خبر به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلي گودرزي گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچيان، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام كارهاي اطلاعاتي منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی كنند .
وي ادامه داد: در اين خصوص ماموران به خيابان "استاد شهريار" شهرستان شيراز اعزام و ضمن برپايي ايست و بازرسي، 2 دستگاه تيبا و پژو 405 حامل بار و يك دستگاه پژو پارس (اسكورت و راه پاكن محموله) متعلق به قاچاقچيان را شناسايي و متوقف كردند .
فرمانده انتظامي استان فارس اضافه کرد: در بازرسي از این خودروها، ميزان  236 كيلوگرم ترياك كشف و در اين خصوص 4 نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند .
گودرزی با اشاره به انجام عملياتي ديگر توسط ماموران در داراب، خاطر نشان كرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان پس از انجام كار هاي اطلاعاتي و گشت زني در محورهاي مواصلاتي، به يك دستگاه كاميون مظنون و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز آن را متوقف كردند .
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از آن خودرو، 131 كيلوگرم ترياك كشف کرده و راننده را دستگير كنند، گفت: مبارزه بي امان با قاچاقچيان مواد مخدر، همواره به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي استان فارس قرار دارد .


کد مطلب: 19816

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19816/کشف-367-كيلوگرم-تریاک-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir