معاون شهرداری شیراز اعلام کرد:

پيش‌بيني افزايش دو برابري مسافران نوروزي

19 اسفند 1397 ساعت 11:19

معاون اجرايي وخدمات شهري شيراز خاطرنشان كرد: پيش‌بيني مي‌شود اين كلانشهر بيش از سال‌هاي گذشته مقصد گردشگران و مسافران نوروزي باشد و مكان‌هاي اسكان مسافران را تا دو برابر افزايش دهد.


به گزارش حافظ خبر، محمدرضا محمدحسنپور، بعدازظهر شنبه ١٨ اسفند در جلسه علني شوراي شهر شيراز گفت: در ايام نوروز ٩٨ علاوه بر كمپ هاي زيباشهر، باغ جنت، فدك، نمايشگاه بين‌المللي و كمپ باهنر، يك هزار تخت دانشجويي نيز در اختيار مسافران نوروزي قرار خواهد گرفت.وي با بيان اينكه ستاد اجرايي خدمات سفر نوروزي از دو ماه پيش فعاليت خود را با هدف زيباسازي و ارائه خدمات مطلوب و مناسب در كلانشهر شيراز آغاز كرده است، افزود: شهرداران مناطق مختلف و سازمان‌هاي مرتبط زيرمجموعه خدمات شهري در كنار ما قرار گرفته‌اند .
معاون اجرايي وخدمات شهري شيراز با بيان اينكه پاكسازي رودخانه خشك، هرس سرشاخه‌ها، جمع‌آوري ضايعات، شست و شوي ايستگاه‌هاي اتوبوس و ... در دستور كار سازمان پسماند قرار گرفته است، عنوان كرد: برابر برنامه‌ريزي‌ها كلانشهر شيراز در نوروز ٩٨ پاكيزه‌تر از هميشه خواهد بود .
محمدحسنپور با اشاره به فعاليت شبانه‌روزي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شيراز در ايام نوروز،  از استقرار خودروهاي آتش نشان در مناطق مركزي و تاريخي شهر شيراز و كمپ‌هاي اسكان مسافران نوروزي خبر داد .
وي همچنين از نصب ٧١ المان سبز در سطح شهر خبر داد و افزود: زيباسازي و نورپردازي در دستور كار سازمان سيما، منظر فضاي سبز شهرداري شيراز در كنار مباحث گلكاري قرار گرفته است .
معاون اجرايي وخدمات شهري شيراز به پيش‌بيني‌هاي انجام شده پيرامون مباحث ترافيكي در نوروز ٩٨ اشاره و اضافه کرد: ٢٢ هزار و ١٩٦ پاركينگ در سطح اين كلانشهر در قالب پاركينگ‌هاي عمومي و خصوصي تعريف شده و بر اساس برنامه‌ريزي‌ها و رايزني‌هاي انجام شده برخي از مدارس و اماكن دولتي نيز براي استفاده پاركينگ پيش‌بيني شده است .
محمدحسنپور به محدوديت‌هاي ترافيكي در خيابان‌هاي مختلف در نوررز ٩٨ هم اشاره و خاطرنشان کرد: بيشتر اين محدوديت در ورودي‌ها و مناطق مركزي شهر خواهد بود .
وي با يادآوري اين موضوع كه ممنوعيت نصب چادر در پارك ها ادامه خواهد داشت، گفت: در ايام نوروز نيز هيچ پاركي براي اسكان مسافران نخواهيم داشت .
معاون اجرايي وخدمات شهري شيراز در خصوص تغییر نماد طاووس قدیمی ورودی دروازه قرآن شیراز، اعلام کرد که این هفته المان جدید رونمایی می‌شود.
ایسنا


کد مطلب: 19692

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19692/پيش-بيني-افزايش-دو-برابري-مسافران-نوروزي

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir