آیت الله لطف الله دژکام:

حرکت "مجمع عالی حکمت" باید در مسیر جهت‌دهی برای ایجاد و ظهور تمدن اسلامی در جامعه جهانی باشد

18 اسفند 1397 ساعت 13:18

آیت الله لطف الله دژکام درجلسه افتتاحیه مجمع عالی حکمت شعبه استان فارس با اشاره به آیه ای از سوره مبارکه یس، اظهار داشت: آنچه که برای دستیابی به تمدن اسلامی در مرحله گام دوم انقلاب به آن نیازمندیم این است که حکمت نبوی را در سطح جامعه توسعه و آموزش دهیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  آیت الله لطف الله دژکام درجلسه افتتاحیه مجمع عالی حکمت شعبه استان فارس با اشاره به آیه ای از سوره مبارکه یس، اظهار داشت: آنچه که برای دستیابی به تمدن اسلامی در مرحله گام دوم انقلاب به آن نیازمندیم این است که حکمت نبوی را در سطح جامعه توسعه و آموزش دهیم.
امام جمعه شیراز در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه علمیه شیراز که عقبه‌ی فلسفی و علمی بسیار قوی داشته است باید حرکت مجمع عالی حکمت در مسیر جهت دهی برای ایجاد و ظهور تمدن اسلامی در جامعه جهانی باشد.
 نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در انتهای سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم از مجمع عالی حکمت که از امروز در فارس آغاز بکار می‌کند، در جهت دستیابی به اهداف اسلامی بهره‌مند شویم.

خبرنگار: زهرا کوهی


کد مطلب: 19685

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19685/حرکت-مجمع-عالی-حکمت-باید-مسیر-جهت-دهی-ایجاد-ظهور-تمدن-اسلامی-جامعه-جهانی-باشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir