مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

ساماندهي ١٧٠٠ مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در فارس

14 اسفند 1397 ساعت 13:11

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از آماده سازي يكهزار و ٧٠٠ مدرسه در قالب ١٥ هزار كلاس درس براي اسكان مسافران نوروزي خبر داد .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  علي‌عسكر نجفي به آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان مسافران نوروزی اشاره و خاطرنشان كرد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در 60 منطقه آموزش و پرورش فارس برگزار و هماهنگی‌های لازم برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان پیش بینی شده است . وی افزود: امسال نزدیک به 70 درصد از ظرفیت موجود برای اسکان نوروزی فرهنگیان به صورت اینترنتی ارائه می‌شود که تاکنون نیز بخش عمده‌ای از آن توسط فرهنگیان از سراسر کشور رزرو شده است .
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: به منظور تسهیل فرایند رزرو اینترنتی مدارس، اپلیکیشن اسکان ویژه استان فارس برای راهنمایی مهمانان نوروزی تهیه شده که از طریق  نشانی https://eskan.farsedu.ir/   قابل دریافت و نصب بر روی گوشی تلفن همراه است .
نجفی تاکید کرد: برای تهیه تجهیزات مورد نیاز کلاس‌های پیش‌بینی شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان، نیازمند حمایت همه جانبه نهادهای مختلف در سطح استان هستیم تا همانند سال‌های قبل بتوانیم با ارائه بهترین خدمات به مسافرین نوروز، زمینه رضایت آنها را فارهم کنیم.
 


کد مطلب: 19647

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19647/ساماندهي-١٧٠٠-مدرسه-اسکان-میهمانان-نوروزی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir