مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

توجه به هنرهای قرآنی مهمترین وظیفه ارشاد است

14 اسفند 1397 ساعت 13:07

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تاکید دارد که توجه به هنرهای قرآنی و بسترسازی برای ارتقاء این هنرها، از مهمترین وظایف فرهنگ وارشاد اسلامی است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  صابر سهرابی بعدازظهر دوشنبه سیزده اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره های شعر باران و شهود قدسی جهاددانشگاهی استان فارس، گفت: يكي از سياست‌هايي وزارت ارشاد برقراري ارتباط تنگاتنگ با گوشه گوشه هنرهاي موجود در حوزه قرآن است كه هم‌اينك در معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي به خوبي در حال انجام است . سهرابی به ارتباط قرآن و هنر براي رساندن پيام اشاره  و خاطرنشان کرد: هنر يكي از رساترين و تاثيرگذارترين زبان‌ها براي انتقال مفاهيم است.
وی تاكيد كرد كه سياست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي بر اين مهم استوار شده و در اين راستا جشنواره‌هاي گسترده‌اي در سراسر كشور برگزار شده است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز اميدواري كرد كه با تداوم چنين جشنواره‌هايي شاهد ميزباني كلانشهر شيراز از چهره‌ها و هنرمندان ملي به نام باشيم .
سومین جشنواره قرآنی شهود قدسی و دومین جشنواره شعر باران، دو رویداد فرهنگی هنری مرتبط با قرآن و اهل بیت(س) است که ویژه دانشجویان سراسر کشور و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شده است.
 


کد مطلب: 19646

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19646/توجه-هنرهای-قرآنی-مهمترین-وظیفه-ارشاد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir