سرپرست اداره کل سیاسی استانداری فارس:

فرهنگ صلح‌پرور فارس به جهانیان معرفی شود

12 اسفند 1397 ساعت 8:29

سرپرست اداره کل سیاسی استانداری فارس گفت: فرهنگ صلح‌پرور ایران به ویژه استان فارس باید به عنوان الگو به دنیا معرفی شود .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  ابراهیم استوار میمندی، شامگاه شنبه 11 اسفندماه در پانزدهمین همایش فرهنگی هنری پیروان ادیان توحیدی در شيراز اظهار کرد: این فرهنگ که موجب تحول در ایران شده باید به عنوان الگو در دنیا مطرح شود چراکه در خنثی کردن تبلیغات دروغین و مزورانه دشمن موثر است .وی خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچگاه در طول تاریخ خود، نژادپرستی را برنتابیدند و نگاه آنها زیبایی و حقیقت را همواره تحسین کرده و پذیرفته است .
سرپرست اداره کل سیاسی استانداری فارس با اشاره به اینکه استان فارس به عنوان ایرانی کوچک میزبان ادیان مختلف از اقوام گوناگون و متنوع است، بیان کرد: ایران همواره شاهد همزیستی مسالمت‌آمیز آنها در کنار هم بوده به نحوی که در تمام حوادث تلخ و شیرین در کنار هم بوده‌اند و صحنه‌های دیدنی رقم زده‌اند .
استوارمیمندی افزود: فرهنگ صلح و دوستی در استان فارس در تمام عرصه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی موجب شده هنرمندان و دانشمندان و پزشکان و خیراندیشان زیادی در طول تاریخ به دنیا عرضه کند و اساس این فرهنگ دین اسلام است که همیشه مشوق تمام اقشار و ادیان بوده است .
این مقام مسئول عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز که مردم تحت فشارهای همه جانبه بودند اقلیت‌های دینی خود را در کنار سایر هموطنان احساس کرده و به دفاع از شرافت کشور پرداختند و در این راه شهدای بزرگی تقدیم کردند که موجب افتخار و همبستگی این ملت است .
 


کد مطلب: 19619

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19619/فرهنگ-صلح-پرور-فارس-جهانیان-معرفی-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir